شعرناب

تعطیلات اجباری یا عید زودرس

با سلام خدمت همه ی دوستان و عزیزان
طبق اعلام اموزش و پرورش مدارس برخی از شهرها تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.ازین رو مردم امکان این رو دارن تا قرنطینه خانگی داشته باشند البته متاسفانه صددرصد امکانش رو نخواهیم داشت .
دلیل اشاره به این موضوع در این پست این بود که وظیفه دونستم از عزیزان بخوام این تعطیلی رو با تعطیلات عید اشتباه نگیرن و واقعا به سلامت خودشون و خانواده محترم توجه کنن ما مردم ایران عزیز به دلیل مهربانی بیش از حد و علاقه به روبوسی که داریم امکان سرایت و اپیدمی شدن این بیماری رو بیشتر داریم.میدونم ممکنه بعضی ها بهم ناسزا بگن و فکر کنن دارم با اعتقادات مذهبی شون بازی میکنم در صورتیکه من خودم خیلی خیلی متعهد به بعضی مسایل هستم ولی لطفا این روزها زیارت رفتن رو کمتر کنید و اگر تشریف میبرید با ماسک مشرف بشین و از بوسیدن در ،دیوار ،ضریح، به شدت خودداری کنید ما دین داریم ویروس متاسفانه فاقد هر نوع گرایش مذهبیه.
بیماری خطرناک نیست به اون شدت اما برای درمان تنها باید سیستم ایمنی رو بالا برد.این روزها میدونم که شاید خیلی به تفریح نیاز داشته باشید اما تفریح خوبه که بعدا از دماغ مبارک در نیاد .پس خانه نشینی بهتر از دربه در شدن داخل بیمارستان هاست خدای نکرده.
ازینکه وقت گران بهاتونو گذاشتین و این نوشته رو خوندین که سرتاپاش به خاطر نگرانی من برای سلامتی هم وطنان عزیزمه تشکر میکنم.
با ارزوی سلامتی برای شما و عزیزان شما
شعله


0