شعرناب

هشدار : بیدار شوید


زخم افیون دیدگان را طاقت تفسیر نیست سهم گلها را سزایی جز خم تقطیر نیست
تنها واکسن اعتیاد آگاهی است
با عرض سلام و عرض ادب و احترام
میخواهم کمی برایتان از واقعیتهایی بگویم که شما با اهمال کاری خودتان به خانواده خودتان تحمیل می کنید .
نمیدانم از کجا شروع کنم از دردهای درونم یا از دردهای پنهانی آدمهایی که بخاطر حفظ آبرو به ریاضت مشغولند . عزیزان : نگاهی به خودتان بکنید و نگاهی به فرزندانتان آیا جز مظلومیت چیز دیگری می بینید ؟ دلم پر از درد است و ماتم و نمیدانم باید با چه کسی درد دل کنم ؟؟ سال ۸۳ که وارد برنامه بهبودی شدم و مواد مخدر را ترک کردم سعی داشته ام که آنچه در دوران تخریب و بهبودی آموخته ام را بین همه تقسیم کنم و حال خودتان قضاوت کنید و در سایت ببینید که چقدر خانواده خودتان را دوست دارید ؟
چندیست که حقیر به معرفی انواع مواد مخدر مشغولم و برای افرادی که دوست دارند آگاهانه و علمی با فرزندشان رفتار کنند بازگو میکنم تا نگذارند عزیزانشان به قهقراء آسیب فرو روند ولی . . . . . .؟؟؟؟!!!!
حال نمیدانم من اشتباه میروم یا همه عزیزان سایت آنقدر مهارتهای زندگی و شناخت درباره تربیت صحیح و مواد مخدر و آگاهی از اعتیاد دارند که پست های اعتیاد را نمی خوانند .
از سال ۹۲ که حقیر در این سایت عضو شدم کماکان در پی رساندن پیامی بوده ام که احساس کردم شاید برای عزیزانم ضروری بوده باشد . اکنون تعداد بازدیدها را برایتان در زیر می آورم . پدر مرحوم من هم روزی فکر میکرد که مواد مخدر و اعتیاد دامن فرزندانش را نمیگیرد ولی سخت در اشتباه بودند ایشان هم فکر میکردند همین که شکم فرزندان و خواسته آنان را تامین کنند بس است ولی افسوس تا چشم باز کردم و باز کردند ۱۹ سال اعتیاد را تجربه کردم آن هم با چه قیمتی . . .
دقت کنید :
هم اکنون در سایت موجود است
مواد مخدر اول == ۳ نفر بازدید
مواد مخدر دوم == ۸ نفر بازدید
مواد مخدر سوم == ۲ نفر بازدید
مواد مخدر چهارم == ۳ بازدید
مواد مخدر پنجم == ۵ بازدید
مواد مخدر ششم == ۲ بازدید
مواد مخدر هفتم == ۲ بازدید
مواد مخدر هشتم== ۱ بازدید
بله این به این معناست که همه اعضاء میتوانند آینده را تضمین کنند که فرزندانشان به سوی مواد مخدر و معضلات نخواهند رفت .
باور بفرمائید حتی کسی که متخصص ترک اعتیاد و روانپزشک و روان درمانگر و غیره و ذالک که با اعتیاد سرو کار دارند نمیتوانند تضمین کنند که ترکش همین بیماران متهاجر و بی گناه روزی بدنه آنها را هم خواهد گرفت .
چه بگویم ؟؟
باز هم میدانم باورتان نمیشود . باز هم رویه قبل . باز هم به دنبال سیر کردن شکم فرزندان نه به پرورش روح و روان فرزندان . باز اهمال کاری و و و و
باشد تا روزی خودتان به این نتیجه برسید که باید مهارتهای زندگی را جدی بگیرید . یقین دارم هسته خانواده شما آنگونه که فکر می کنید تربیت نمی شود .
کلام آخر :
من به نوبه خودم با پستهایی که معرفی کننده این معضل هستند با شما اتمام حجت کردم و قضاوت را به خود شما واگذار میکنم . پستهای اعتیاد من دو مورد دیگر بیشتر نیست قول میدهم دیگر در باره مواد مخدر پست نگذارم .
هشدار هشدار
همین الان و در همین لحظه که این مطلب را میخوانید هزاران نفر
برای اولین بار مواد مخدر را تجربه میکنند .
شما و فرزند شما هم استثنا نیستید .
باقر رمزی باصر
افتاده بپاخاسته
دارای دانشنامه اعتیاد


0