شعرناب

شاعر و ادیب گمنام نداریم!

دوستان و همراهان گرامی...بخصوص اساتید گرانقدر توجه کنند !
شاعر و نویسنده گمنام نداریم !!
دوستان همراهان و اساتید گرانقدرتوجه کنند !
در عصر حاضر تا وقتی اینترنت و گوشی های هوشمند در دست همگان هست و از ان استفاده می کنند شاعر و نویسنده گمنام نداریم !!
لذا هر شاعر و هر نویسنده در یک فضای نسبتا متساوی نیاز به جُهد وافر و عملکرد زیبای خود دارد تا جای و مکانت خود و قلمش را به دیگران و ادبیات وطنش به اثبات برساندو معرفی کند.
لازمه اینکار حضور زیبا و مفید و ارائه اندوخته های علمی خود و مشارکت در نقد ها و گفتگو ها می باشداز اینکه عده ایی فکر می کنند تنها به ارسال شعر و بدون مشارکت در نظرات و گفتگوها و تشویق ها !! می توانند به جایگاهی برسند، کُنجشک در تاریکی زدن است.
چرا که نسل حاضر با نسل های قدیم و دوسه دهه قبل زمین تا اسمان فرق می کند این را عرض کردم که عزیزان اگاه باشند با دادن هزار فرصت و امکانات اگر شاعر و نویسنده نخواهد با عصر امروزی سازگار گردد و نخواهد با همکاران ادیبش در گفتگوی ادبی علمی نباشد حتی استاد دهر هم که باشد به مکانت اصلی خود نخواهد رسید.
و این ظلمیست که خود شاعر بر خودش می نماید . ارینه مثل قدیم که بگوئيم روزنامه ها و مجله های ادبی و مافیای حاکم بران و حتی سلطه نمی گذاشتند تا شاعری در گرداب شان نگردد به جای برسد که بتواند معرف حال خود و قلم خود باشد.
لذا تمنا دارم شاعران جوان و اماتور و کار اموزان و اساتید بخصوص! ابتدا برای اعتلا قلم خود و بعد دیگران در نقد ها و کامنت ها و تشویق ها!! شرکت فعال داشته باشند.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده(ملحق)


0