شعرناب

شاعر در دست تعمیر!

اشاره!!!!این یک پیام عمومی است و مخاطب آن، لزوماً شما دوست عزیز و نجیبنیستید.
برادر من خواهر من دوست عزیز نویسنده و ادیب گرامی،استاد و شاعر در دست تعمیر! برای هزار و یکمین بار گفتیم شماره تلفن ادرس گروه و ایمیل و غیره.. در سایت ندید. نقد می کنید استادید در سطح سایت انجامبدیدچهار نفر دیگرهم از شما یاد بگیرند و استفاده ببرند چرا همش می خواهید خلق الله را توی پی و ی و خصوصی خود نقد و آموزش بدید عیبه بخدا زشته!!در ضمن توجه داشته باشید متن اینپیام ارسال به صورتایمیل گروهی شده و به عزیزانی که تاج سر من هستند و قوانین سایت را رعایت می کنند مربوط نمیشود.
اخه ادم دردش می گیره طرف هنوز خودش با الفبای شاعری آشنا نیست و کلی از من بدتر غلط املائي و ادبیاتی داره از گرد راه نرسیده نگاه می کنه چهارتا خانم تو سایت هستند سریع براشون کلاسدرس نقد و اموزش میزاره و تلفن و ادرس میده خب بد بخت یکی به ابجیت یا ننه ات شماره بده و اموزش خصوصی بده خوبه اخهبس دیگه چرا فکر می کنید بانوان عزیزما انقدر ساده هستند و نمی فهمند شما در پی چی هستید دستتون را می گیرم با پا می روید پاتون رو می گیریم با سر می روید اطلا عیهمی دیم گوش نمی کنید لاتین و عدد را قفل می کنیم میاید با حروف می نویسید !! اخه شما چه بشری هستید بخدا نمیدونم چکارتون کنم لابد باید توهین کرد تا متوجه بشین بعد بنشین برای ما کلاس اخلاق بزارید اکثرتون همکه غیبتون میزنه بخاطر ابرو ریزی که کردید اولش باد در غبغبمی اندازید ادعای خدای ادبیات می کنید و شعراتون را کسای دیگه براتون می نویسندو تعمیر می کنند!! بعد که کم میارید و بی سوادیتان معلوم میشه تو سایت میرید صفحه پشت ما میزارید می گید اینجا همش گل و بوته است و تشویق ووو.. چرا نمی گید از بی سوادی خودتان فرار کردید !!!و حکایت زمین عروس کچ است را در میارد.
باز عرض می کنم این پست و ایمیل ها به صورت گروهی و جهت اطلاع ان دسته اشخاصی که قوانینسایت را رعایت نمی کنند و احساس می کنند زرنگ میباشداست لاغیر.
مدیر موسس سایت ادبی شعرناب
فکری احمدی زاده (ملحق)
در ضمن رو داری هم بکنید و پروئي اسمتون همینجا و هم سر در سایت می نویسم تا درس عبرتی برای شما و دیگران بشه لازم بشه قلم پاتونم را هم میشکنم افتاد علاف های بی کار بی همه چیز که مثل کفتار له له میزنید چراغ خاموش پشتدر های سایت تا ..!!


0