شعرناب

اهداءکبد وکلیه های شاعر لنجانی

ای هماهنگی اشعار - جمعه پنجم تیر ۱۳۹۴
مرگ پایان کبوتر نیست
از چشم انداز جاودانگی هیچ مرگی متصور نیست روحش جاودان باد
زینب شیری شاعره لنجان به لقاءحق شتافت
پدر مرحوم زینب شیری، شاعر و هنرمند جوان لنجانی از اهداء کبد و دو کلیه فرزندش به سه بیمار نیازمند پیوند عضو خبر داد.
علی شیری امروز در به گفت وگو با خبرنگار فارس در لنجان اظهار کرد: زینب دختری سرشار از احساس بود که به واسطه هنرهایی همچون خطاطی، نقاشی، موسیقی و شعر در میان هنرمندان و مردم شهرستان لنجان از محبوبیت خاصی برخوردار بود.
وی افزود: زینب به دلیل عارضه تنفسی در وضعیت جسمی نامناسبی به سر می برد که به بیمارستان انتقال داده شد و پس از دو روز نیز که در بیمارستان بستری بود مرخص و به منزل انتقال داده شد که متاسفانه صبح روز بعد مجددا دچار مشکل تنفسی شد و به بیمارستان صدوقی اصفهان منتقل شد.
پدر مرحوم زینب شیری تصریح کرد: پس از چند روزی که زینب در آی .سی .یو بستری بود، پزشکان اعلام کردند که کاری از دست آنها ساخته نیست و او دچار مرگ مغزی شده است.
شیری اضافه کرد: طی صحبت های انجام شده در خصوص پیوند اعضاء بدن زینب طی صحبت با مادر او و رضایت هر دوی ما برای رضای خداوند متعال و بخشیدن عمر دوباره ای به افراد نیازمند به عضو با اهدای اعضای بدن زینب موافقت کردیم.
به گزارش فارس، با اعلام مرگ مغزی مرحوم زینب شیری از سوی پزشکان، خانواده این هنرمند 29 ساله، رضایت خود را برای اهدای اعضای بدن وی به بیماران نیازمند اعلام کردند.
روحش شاد


0