شعرناب

« خانم گدا » در کلانتری مرد شد!!؟؟


"خانم گدا" در کلانتری مَرد شد/ کودکانی که با لباس‌های پاره مواد مخدر جابجا می‌کنند
مجری طرح ساماندهی متکدیان در مازندران از دستگیری مرد متکدی با لباس زنانه در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ مهدی عرب بعدازظهر امروز در کمیته جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان مازندران اظهار کرد: تکدی‌گری یکی از معضلات جامعه امروز و استان است که در چند سال اخیر به صورت جدی در حال پیگیری و جمع‌آوری و پیشگیری آن هستیم.
مجری طرح ساماندهی متکدیان در مازندران با بیان اینکه متکدیانی که برای سومین‌ بار و یا بیشتر جمع‌آوری شده‌اند برای بررسی پرونده به مراجع قضایی ارجاع می‌شوند، تصریح‌ کرد: برای بررسی وضعیت تمام متکدیان سالمند، معتاد و ... با بهزیستی مکاتبه می‌شود و در صورتی که والدین از کودکان برای تکدی‌گری سوءاستفاده کنند به عنوان کودک بدسرپرست شناسایی می‌شوند.
عرب با اشاره به اینکه سه بیمار مبتلا به ایدز در میان متکدیان جمع‎‌آوری شده، شناسایی شدند و بعد از هماهنگی به دستگاه‌های مرتبط ارجاع دادیم، افزود: سه کودک در محل‌های پرخطر شناسایی و درمان شدند.
وی به سواستفاده از برخی کودکان در مازندران اشاره کرد و گفت: از برخی کودکان در جابه‌جایی مواد مخدر، آزارهای جنسی و... استفاده می‌شود که برای شناسایی همه این موارد نیازمند همکاری همه مسئولان هستیم.
این مسئول از شناسایی و متکدی مرد در لباس زنانه خبر داد و اظهار داشت: پس از دستگیری متکدی زن در خیابان و انتقال آن به کلانتری متوجه جنست مرد بودن آن شدیم.
مجری طرح ساماندهی متکدیان در مازندران به ارائه چند پیشنهاد در زمینه جمع‌آوری و پیشگیری از تکدی‌گری در استان اشاره کرد و افزود: 30 کودک فاقد تحصیلات در استان شناسایی کردیم که با همکاری نهادهای مرتبط باید کلاس‌های سوادآموزی برای آن‌ها برگزار شود.
وی از فعالیت هفت اتباع خارجی برای تکدی‌گری در مازندران خبر داد و گفت: پس از شناسایی و هماهنگی‌های صورت گرفته به کشورهای خود یعنی پاکستان و افغانستان ارسال شدند.
باقر رمزی باصر
افتاده بپاخاسته


0