شعرناب

فال شعرناب چهارشنبه ۱۲ فروردین


فروردین
امروز روزیست که باید جلوی دخالت دیگران را در زندگی خصوصی خود با جدیت بگیرید. با این کار بار دیگر همراه زندگی خود را از نظر احساسی میتوانید در نهایت زیبایی در کنار خود داشته باشید. اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت.
حافظ:
یا رب آن شاهوش ماه رخ زهره جبین در یکتای که و گوهر یک دانه کیست
گفتم آه از دل دیوانه حافظ بی تو زیر لب خنده زنان گفت که دیوانه کیست
تعبیر:آرزوی رسیدن به مقصود را داری و رسیدن به آن را سخت و دشوار می دانی. نا امید نباش. با کمی صبر و تحمل به مقصود خواهی رسید.
اردیبهشت
بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدین راه بشد یار و ز ما یاد نکرد
غزلیات عراقیست سرود حافظ که شنید این ره دلسوز که فریاد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.
خرداد
شخصی میخواهد از کل ماجرا سر در بیاورید و تا این کار را نکند آرام نخواهد نشست. به نظر میرسد که این یک روند حکیمانه طولانی مدت است و شما اکنون باید طعم آنرا بچشید. ولی امروز زمانیست که این شخص از شما سوالات جدی میکند، احساس میکنید که در صف اول افرادی که رگبار خواهند شد، ایستاده اید و یا مورد تهدیدی احساسی قرار گرفته اید
حافظ:
چندان که زدم لاف کرامات و مقامات هیچم خبر از هیچ مقامی نفرستاد
حافظ به ادب باش که واخواست نباشد گر شاه پیامی به غلامی نفرستاد
تعبیر:از شخصی انتظار کمک و یاری داری. نا امید نباش. با جدیت و پشتکار به مقصود خود می رسی. اگر چه مشکلاتی در سر راه تو است اما صبر و تحمل کلید موفقیت است
تیر
اگر وقتتان را بجای فعالیت در تفریح بگذارانید، گرفتاری طویل مدتی برای خود ایجاد خواهید نمود. خرید و فروش ملک و املاک میتوانید رشته ای بسیار مثبت برایتان بشمار بیاید. پشت سر دیگران بدگوئی نکنید که قلب شما را تاریک خواهد کرد.
حافظ:
به وصل دوست گرت دست می‌دهد یک دم برو که هر چه مراد است در جهان داری
چو گل به دامن از این باغ می‌بری حافظ چه غم ز ناله و فریاد باغبان داری
تعبیر:از لحظات عمر کمال استفاده را ببر. مراقب باش تا با اعمال و رفتارت دیگران را از خود نرنجانی. در مقابل رنج و مشکلات، استقامت کن. ناله و شکایت از دوران فایده ای ندارد. خودخواهی را رها کن تا بدانی که دیگران هم تو را دوست دارند.
مرداد
اختلافی پیش آمده است که باید هر چه زودتر به آن پایان داد زیرا اگر این برنامه ادامه داشته باشد رفاقت و دوستیها از هم پاشیده میشود و کینه و دشمنیها به همه آسیب خواهد رساند.
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد
به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد
تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی
شهریور
شاید میخواهید برای مدتی با خود بوده و به تفریح بپردازید و برای همین نیز اگر مجرد هستید، آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق خواهد بود. متاهلین نیز سعی کنید در مقابل ناملایمات روابط زناشوئی صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید.
حافظ:
دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش
دوای تو دوای توست حافظ لب نوشش لب نوشش لب نوش
تعبیر:آرام و قرار داشته باش. در راه عشق صبور و شکیبا باش و نا امیدی را از خود دور کن. به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسی.
مهر
از آنجا که تصمیم گرفته ای به هر قیمتی شده در اینکار موفق گردید پس جای درنگ نیست باید از تمام انرژی و توان خود استفاده کرد و ضمنا از خداوند منان خواست که پیروزی شما را تضمین کند.
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظیم بر خاک جناب انداختی
نصره الدین شاه یحیی آن که خصم ملک را از دم شمشیر چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور
آبان
به فردی که جز صداقت و خوبی چیزی نداشته باشد باید اعتماد کرد زیرا که اعتماد، اعتماد را به همراه خواهد داشت و در یک رابطه متقابل قدرت و استحکام میگیرد و در طوفان حوادث نیرومندتر میشود.
حافظ:
چگونه سر ز خجالت برآورم بر دوست که خدمتی به سزا برنیامد از دستم
بسوخت حافظ و آن یار دلنواز نگفت که مرهمی بفرستم که خاطرش خستم
تعبیر:به عهد و پیمان خود پایبند هستی و این بهترین محک برای صداقت و ایمان تو است. اگرچه امروز خود را مغبون می بینی اما در آینده به سعادت و نیکبختی خواهی رسید.
آذر
مراقب هر حرفی که میزنید باشید، شاید در نظر هر حرف ساده ای بی خاصیت و بی معنا باشد اما ممکن است همچین حرفهایی به ظاهر بی ارزش در جاهایی آسیب رسان باشد.
حافظ:
شبان وادی ایمن گهی رسد به مراد که چند سال به جان خدمت شعیب کند
ز دیده خون بچکاند فسانه حافظ چو یاد وقت زمان شباب و شیب کند
تعبیر:تا زمانی که اراده ی خود را محکم نکنی به مقصود نخواهی رسید. امید به خداوند تو را یاری خواهد کرد. شک و تردید را از دل خود بیرون کن. هرچه پیش آید خیر تو در آن است
دی
بهتر است انرژیتان را صرف خانه و بودن با عزیزان بکنید و بر درآمدتان اضافه گشته و جبران همه عقب افتادگی های مالی گذشته خواهد گشت. در رابطه با پول تغییرات بسیار مثبتی و رضایت بخشی را تجربه خواهید نمود.
حافظ:
نشان عهد و وفا نیست در تبسم گل بنال بلبل بی دل که جای فریادست
حسد چه می‌بری ای سست نظم بر حافظ قبول خاطر و لطف سخن خدادادست
تعبیر:آرزوهای دست نیافتنی و دور و دراز تو را دچار دردسر خواهد کرد. انسانی آزاد و رها باش و خود را از قید تعلقات دنیوی رها کن زیرا نعمت و شادی دنیا زودگذر است و همیشگی نیست. در زندگی میانه رو و قانع باش تا از آن لذت ببری
بهمن
خیلی درها در زندگیتان باز میشود و شما جرات بیشتری خواهید داشت که خودتان باشید. بیان کردن شخصیت واقعیتان احساس آزادی و قدرت به شما میدهد. قطعا مبارزات و چالشهایی در پیش خواهید داشت ولی آنچه اهمیت دارد این است که شما دارید خودتان را پیدا میکنید و تبدیل به آن کسی میشوید که باید باشید.
حافظ:
خون ما خوردند این کافردلان ای مسلمانان چه درمان الغیاث
همچو حافظ روز و شب بی خویشتن گشته‌ام سوزان و گریان الغیاث
تعبیر:بسیار نا امید و مأیوس هستی و آرزو های خود را بر باد رفته می بینی. واقعیت های زندگی را ببین و اسیر احساس خود نباش. هر حادثه و پیشامدی، تجربه ی بزرگی برای آینده ای بهتر است.
اسفند
امروز روزی است که احساسات شدید موجب ناراحتی برخی عزیزان خواهد شد. همه مشکلات بین شما که مدتها مخفی بوده است، به سرعت نمایان شده و متوجه میشوید که در این مورد کاری باید انجام دهید. در صورتی که عکس العمل شدیدی نشان دهید نتیجه اش برعکس انتظارتان خواهد بود.
حافظ:
با که این نکته توان گفت که آن سنگین دل کشت ما را و دم عیسی مریم با اوست
حافظ از معتقدان است گرامی دارش زان که بخشایش بس روح مکرم با اوست
تعبیر:آن کسی را که به او علاقه مندی از تو دور می شود و تو افسرده و غمگین هستی. عشق و محبت گره از مشکل تو می گشاید. با کمی تلاش و اراده می توانی به مقصود خود برسی


0