شعرناب

پزشک شیرازی هم موهایش را تراشید


پزشک شیرازی هم موهایش را تراشید
آخرین حرف بیمار 15 ساله سرطانی با دکتر مهران کریمی، این بود: «به شرطی حاضرم شیمی درمانی شوم که تو هم موهای خود را از ته بزنی و بدون کلاه بگردی … آیا خودت حاضری بدون داشتن مو جلوی مردم ظاهر شوی …؟»دکتر کریمی هم با ماشین موهای پر پشتش را تراشید و از فردای آن روز بدون کلاه به بیمارستان رفت و بیمارانش را ویزیت کرد.حالا بیمار ۱۵ ساله ی دکتر کریمی با دیدن موهای تراشیده ی او لبخند به لب و راضی حاضر به ادامه ی شیمی درمانی شده، آن هم به قیمت ریختن همه ی موهای پزشک جوانش!
یک پزشک فوق تخصص خون و سرطان اطفال و استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای راضی کردن بیمار خود به شیمی درمانی، موهای سر خود را تراشید.
یک روزنامه ی منطقه ای جنوب کشور نوشته که یکی از بیماران این پزشک، نوجوان ۱۵ ساله است که گرفتار بیماری سرطان شده ولی چون موهای این نوجوان در دوره ی اول شیمی درمان ریخت، برای دور دوم از شیمی درمانی منصرف شده بود.
آخرین حرف او با دکتر مهران کریمی، این بود: «به شرطی حاضرم شیمی درمانی شوم که تو هم موهای خود را از ته بزنی و بدون کلاه بگردی … آیا خودت حاضری بدون داشتن مو جلوی مردم ظاهر شوی …؟»
دکتر کریمی هم با ماشین موهای پر پشتش را تراشید و از فردای آن روز بدون کلاه به بیمارستان رفت و بیمارانش را ویزیت کرد.
حالا بیمار ۱۵ ساله ی دکتر کریمی با دیدن موهای تراشیده ی او لبخند به لب و راضی حاضر به ادامه ی شیمی درمانی شده، آن هم به قیمت ریختن همه ی موهای پزشک جوانش!


0