شعرناب

منزّه ترین سایت؛پاکترین مدیر...

....ارادتمند به ضرس قاطع عرض می کنم که سایت فاخر «شعرناب» یکی از منزّه ترین سایتها در فضای مجازی و مدیریت معزّز آن یکی از پاکدل ترین و پاکدست ترین مدیران است.اگر چنین نبود همچو منی با بیش از چهل سال فعالیت ادبی و فرهنگی ، آن هم در بالاترین مراکز هرگز حاضر به همکاری با آن نبودم و هرروز با ارسال ایمیلها به مدیریت اصرار نداشتم که شعر مرا در بهترین نقاط سایت قرار دهید تا جلوی چشم همگان باشد...!!
من عددی نیستم ؛ حدیث نفس نمی کنم ؛ اما به اعتبار داراییهای معنوی و فرهنگی ادبی ام-که مصداق بارز هذامن فضل ربی است- در ادبیات معاصر جایگاهی دارم و در حد خود مطرحم.ششمین نفر از برگزیدگان شعردفاع مقدسم و درحال حاضر مدیرارشد یکی از سایتهای فاخر ادبی و ...و ...لذا خشنود و مباهی به درج شعرم در این سایت و حضور در جمع صمیمی ترین شاعران معاصر کشورم.در این سایت به جز من چندتن از اساتید بزرگ و مطرح شعروادب معاصر هم حضور دارند که عبارتند از:استاد علی اصغر اقتداری-استاد ابراهیم حاج محمدی-استاد محمدحسین اخباری -استادطارق خراسانی -زین العابدین محب علی-الله یار خادمیان (صادق) و ... و ...
حضور این عزیزان در این سایت بدین معناست که سایت شعرناب و ومدیریتش منزّه و پاکند.بنابراین حساب کسانی که اخیرا دولخ کرده و برآنند تا غبار شائبه بر این سایت و مدیریت و اعضاءشریفش فروریزندبا کرام الکاتبین است!
واما اعضای ارجمند و شریف سایت-متعناالله بطول بقائه الشریف-با همدلی و مهرورزی افزونتر که اثرش در کامنت گذاریها برای هم مشهود خواهد بود بکوشند تا جلو نفوذ میکروب خطرناک مهاجمی را که پبکره ی سالم و شاداب سایت را نشانه رفته است بگیرند.
کمین با خواندن مطالبی در بخش مدیریت که حاکی از مظلومیت سایت و مدیر فرهیخته ی آن بود برآن شدم تا عبارات فوق را قلمی کنم و دعاگوی وجود نازنین تک تک عزیزان سایت شعرنابم.
نعوذبالله من زلل والخطیئه.ان شاءالله.
__________________________________
*بیست شاعربرگزیده ی دفداع مقدس:
1-سیدحسن حسینی2-نصرالله مردانی3-محمدرضا عبدالملکیان4-قیصرامین پور5-پرویز بیگی حبیب آبادی6-عباس خوش عمل7-.....


0