شعرناب

راهنمای اشتراک ویژه

با تشکر از همراهی شاعران و کاربران گرامی سایت.در این پست به پاسخگویی در مورد مسائل و مشکلات مربوط به خرید اشتراک و خرید شارژ خواهیم پرداخت.
سوالات متداول:
1- خریداشتراک چیست؟
خرید اشتراک برای این است که شاعر بتواند بدون محدودیت ارسال شعر به صورت هر 3 روز یک شعر، هر روز بتواند شعر ارسال کند.برای خرید اشتراک کلیک کنید.
با خرید اشتراک همچنینبرای استفاده از خدمات سایت مانند دریافت پیامک اطلاع رسان،ایجاد و ورود به کارگاه ها،انتشار ویژه اشعار،انتشار مجدد اشعار،حذف و ویرایش اشعار قدیمی می باشد.
2- کاربری که اشتراک خریداری نکند چه وضعیتی خواهد داشت؟
کاربران بدون اشتراک هیچ مشکلی برای فعالیت در سایت نخواهند داشت و تنها محدودیتی که برای این دسته از کاربران وجود دارد عدم توانایی ارسال روزانه اشعار می باشد.
3- اگر نتوانیم به صورت آنلاین اشتراک تهیه کنیم،روش دیگر تهیه اشتراک چیست؟
عزیزانی که به هر دلیلی نتوانستند به صورت آنلاین اشتراک خریداری کنند میتوانند به صورت حضوری از طریق بانک و یا دستگاه های خودپرداز مبلغ مورد نظر را به حساب مذکور ارسال نموده و سپس اطلاعات فیش واریزی را در بخش ارتباط با ما ارسال کرده تا اشتراک آنها اعمال شود.
شماره حساب » 80022362258 بانک پارسیان به نام سید فکری احمدی زاده
شماره کارت » 6221061058869464 ‏ به نام سید فکری احمدی زاده
4- هنگام خرید نوع کارت من در لیست درگاه ها وجود ندارد آیا میتوانم به صورت آنلاین خرید کنم؟
بله. نوع کارت و درگاه لزوما نیاز نیست همخوانی داشته باشد و با هر کارتی که عضو شبکه شتاب می باشد میتوانید از طریق هر یک از درگاه های موجود خرید خود را انجام دهید. برای مثال کسی که کارت عابر بانک ملی را در اختیار دارد میتواند با درگاه بانک ملت نیز خرید کند.
5- برای خرید آنلاین چه مواردی نیاز است؟
ابتدا باید رمز دوم کارت خود را در اختیار داشته باشید که در صورت نداشتن رمز دوم با مراجعه به دستگاه خود پرداز بانک مربوط به کارت خود، رمز دوم کارت خود را دریافت کنید.همچنین عدد سه یا چهار رقمی که با عنوان CVV2 روی کارت درج شده است نیز نیاز خواهد بود.سپس میتوانید با طی کردن مراحل خرید و انتخاب نوع اشتراک و انتخاب درگاه و با وارد کردن اطلاعات کارت خود و تایید خرید، خرید خود را انجام دهید.
6- برخی مواقع هنگام خرید آنلاین موفق به خرید نمی شوم با اینکه اطلاعات را درست وارد کرده ام، دلیل این کار چیست؟
ممکن است در برخی از مواقع درگاه و یا بانک مربوط به کارت شما قادر به تایید و انجام خرید نباشد که باید مدتی صبر کرده و چند لحظه بعد مجددا اقدام به خرید فرمایید.
7- من خرید آنلاین را به درستی انجام دادم و مبلغ از حساب بانکی ام کسر شده اما اشتراک یا شارژی به حساب کاربری ام در سایت شعرناب اضافه نشده.چه کار باید کنم؟
اگر از این امر اطمینان کامل داشتید از طریق ارتباط با ما مطرح نمایید تا در اسرع وقت ترتیب اثر داده شود.
کاربران گرامی ضمن تشکر مجدد از همراهی شما چنانچه سوال و یا مشکل دیگر در این مورد وجود دارد در بخش نظرات همین پست و یا به صورت ارتباط با ما مطرح نمایید.


0