شعرناب

چرخه ی عشق

به نام خداوند بخشنده مهربان
تصورات از روح می آید و توهمات و ماتریکس و ذهن از بعد مادی ،هرانچه نیاز به تغییر دارد نیاز به مثبت اندیشی و دیدی عاشقانه دارد .
به دنبال منفی گفتن از شرایط حال حاضر و ناراحتی و افسردگی نباشیم (این همان گمگشتگی ست که می خواهند بیدار نشویم ),روح جمعی ما ایرانیان و البته تمام روح جمعی. زمین نیاز به عشق داردد، در شادی و مثبت اندیشی آنچه روح جمعی یک کشور خلق می کند نیز دارای شادی و آرامش و برکت است ،نیاز به قلب‌های پاکمان هست تا آنچه برای سرزمینمان می خواهیم پاک باشد،قلب پاک مهربان رئوف و بخشنده است ، از در تیررس بودن و صدمه دیدن و آزار هیچ شخصی خوشحال نیست و از خدا می خواهد تمام این خشم ها ناراحتی ها و افسردگی ها تبدیل به خانه و زندگی و آرامش برای همگان شود،سه هزار سال پیش ایرانیان در بعد پنجم ذهنی و احساسی بودند ...روح ما را آگاهی می سازد.
خدمتگزاری به خلق ،یعنی ترویج عشق و مهر و بخشش در راه خدای مهربان ،خدا مهربان هست و هرگز نگفته با یکدیگر با بدی رفتار نماییم هر شخصی بر حسب منزلت و منصب و شغل خود آزمایش میشود.
چنانچه مایل هستید ،تصور نمایید شما نیز 🙏🌈💎❤️💚🍃عشق به روح جمعی ، تا همه صاحب عشق شوند ، و نور طلایی عشق را بر سرزمین عزیزمان ، بر تمام آبها، خاک ها ، در یاچه ها ، بیابان ها ، کویر ، سدها ، تمام چشمه ها ...زمین و آسمان ایران عزیزمان و سراسر زمین تاباندن ، با عشق و عشق و عشق ....به نام نامی حضرت عشق 🙏
ممنون از همراهی پرمهرتان ❤️


0