شعرناب

بلوک نقد!


عزیزان دل همراهان گرامی سایت ادبی شعرناب خوب دقت کنید ببینید چه عرض می کنم نه به عنوان مدیر بلکهبه عنوان یک خادم نه بیشتر نه کمتر.... همانقدر که ما باید مراقب احوالات شخصی خود و دوستانمان باشیم و این خوب است وبجا و صحیح... اما باید بیشتر از همه مراقب احوالات عموم کاربران و مهمانان این سایت باشیم اگر خود را مسئول و دلسوز و ادیب می دانیم .... این سایتتنها و تنها هدفش اعتلای قلم شما عزیزان و اموزش و یادگیری و پیشرفت قلم شما سروران بوده و به یاری خدا خواهد ماند... لابد و حتما خوبمیدانید و دیدید که ما در شعرناباز همه استفاده های مادی و تبلیغاتی مثل باقی سایت های مشابه و غیر مشابه چشم پوشی کرده و گذشتیمتا در مکانی ارام داده های اموزشی و تعلیمی را به نحوه احسنت دریافت کنید
خدا وکیلی اگر شمااز بیرون سایت مهمان و یا شاعر و یا استادی باشید و یا بر حسب تصادف این کامنت های و نحوه نقد راببینید چه فکر وچه جور جایی برداشت می کنید؟
اگر ما ستون نقد را برداریم ایا خیالتان راحت میشود؟ ببنیداگر هدف ایجاد حاشیه و نشان دادن سایت شعرناب مکانی پر حاشیه است مطمئن باشید اب در هاون کوبیدن است.... چون سالهای سال قبل از شما قدرتمند ترین و پر نفوذترین اشخاص و سایت ها امدن و نتوانستند واکثرانها پشیمان شدن و دست از پا درازتر برکشتند و فهمیدن بهتر از این مکان پیدا نکردن که خالصانه خادم و نوکریشان را بدون منت انجام میدهد و ما چه کردیم؟ حتی به رویشان نیاوردیم چه صاحبفتنه بودند چه گول فتنه دشمنان این مکانرا خورده بودند( نکته*) و حتی به محض خیال تن به این حاشیه ها بدیم باز به ضرر دشمنان ماست چون مردم عاشق حاشیه هستند و حاشیه دوست دارند و باز بازدید ما و سایت بالا می رود) اما اینرا دوست نداریم نه برای خود و نه برای شما .
لذا با زبان عامیانه و بی ریا مثل همیشه عرض می کنم ترا به شرفتان فقط به شعر و شاعری بپردازید با هم دوست و برادری و خواهری کنید از تکبر دوری کنید و از همدیگر یادبگیرید با غرض به اشعار و نوشته های همدیگر با تحقیر و کم بینی نگاه نکنیدواین دو روز زندگی را با این گونه رفتار ها به زجر تبدیل نکنید....
نا سلامتی شما بزرگواران ادعای ادیبی می کنید یعنی ادب و مهربانی شما باید سرمشق برایعوام و عموم باشد نه مایه ننگ و نفرت !
دوستتان دارم عید سعید فطر را به همه شما تاجسرانم تبریک و تهنیت عرض می کنم
نکته دوم* مهم
کاربرانی که تا کنون هیچ گونه ارسالی به سایت شعرناب نداشتند نمی توانند از تیک نقدسایت استفاده کنند! و در صورت مشاهده حذف یا به نظر عادی تبدیل می گردد.
نکته دوم*
سلام مدیران افتخاری سایت شعرناب که به هردلایلی نشاط و همراهی شان با کاربران محترم سایت کم شده و یا مدت ها حضورشان در سایت محسوس نشده مدیریت شان به استادان و کاربران فعال سایت شعرناب واگذار می گردد.
با تشکر فراوان از این عزیزان بزرگوار
خادم شما (ملحق)


0