شعرناب

خود برتر🙏


بنام خداوند بخشنده مهربان
و عرض ادب ودرود🙏🌹❤🌈
نشریه خانواده نور(متافیزیک):
چرخه های بیولوژیکی:
همینطور که ما با مکانیزم های صعود آشنا میشیم، الگوها، اعداد، کهن الگوها، فیزیک و چرخه هارو مورد مطالعه قرار میدیم. هر چیزی در پروسه خلقت، دارای هدفی هوشمند در الگوهاست و هیچ چیزی به شکل تصادفی و رندوم نیست.
بر این اساس، ما باید با چهار مرحله از چرخه های بیولوژیکی در طول پروسه بیداری آشنا شیم که در طول دوره حیات وجود دارن. این مراحل در واقع نقاط مهم یا نقاط عطف زندگی فرد هستن.
مرحله اول:
سن بیولوژیکی ۱۲ سالگی:
تا قبل از سال ۲۰۰۰, دی ان ای بیشتر انسانها بلاک بود و نمیتونستن تا سن ۱۲ سالگی به روحشون وصل شن که در واقع این یه دستکاری ژنتیکی بود. در ۲۶۰۰۰ سال گذشته تا سال ۲۰۰۰, حدودا ۶۸℅ جمعیت زمین به دلیل آسیبها نمیتونستن کاملا به مختصات روحیشون دسترسی داشته باشن و به همین دلیل دچار تناسخ میشدن. تنها درصد کمی از این چرخه آزاد میشدن. بعد از سال ۲۰۰۰, این دسترسی در سن ۱۲ سالگی امکان پذیر شد و تقریبا ۲۰℅ انسانها تونستن این اتصال رو برقرار کنن که شامل همه ایندیگوها میشد. بقیه انسانها در مراحل بعدی فعالسازی میشن.
مرحله دوم:
سن بیولوژیکی ۲۲ سالگی
بعد از سال ۲۰۰۰, در حدود ۲۰℅ از انسانها قادر شدن در سن ۲۲ سالگی به خودبرترشون متصل شن و امواج مونادیک برای تجلی بیولوژیکی در سال ۲۰۰۹ بر روی سیاره قابل دسترس شد.
نقطه خروج در سن ۲۷ سالگی:
Saturn Taskmaster
اگه فرد نتونه با قلبش هماهنگ شه و هدفش رو بشناسه، ممکنه اتفاقاتی بزرگ و مهمی واسش پیش بیاد، یا ممکنه در سن ۲۷ سالگی که یکی از نقاط خروج هست، از زمین خارج شه. به دلیل اینکه فرد به روحش توجهی نکرده و در واقع این خروج و مرگ به انتخاب خودش انجام میشه. در واقع به این دلیل انجام میشه که فرد در حال هدر دادن نیروی حیاتیش بوده و در این حالت روحش درخواست بازگشت می کنه تا فرد انرژیش رو در زندگیه دیگری سرمایه‌گذاری کنه. حتما متوجه شدین که خیلی از افراد در سن ۲۷ سالگی فوت کردن، به عنوان مثال های شناخته شده میشه به چندتا از هنرمندان معروف اشاره کرد. (کلوپ ۲۷ ساله ها).
مرحله سوم:
سن بیولوژیکی ۳۳ سالگی:
بعد از سال ۲۰۰۰, تعداد کمتر از ۱℅ از انسانها موفق شدن در سن ۳۳ سالگی به مختصات روحیشون دسترسی پیدا کنن.
امواج آواتار برای تجلی بیولوژیکی در سال ۲۰۱۲ در دسترس قرار گرفت، به این معنی که برای عده کمی، مقدور شد تا تجلی آواتار داشته باشن. بیشتر ایندیگوهای ۱۲ شاخه ای دچار فعالسازی کندالینی در سن ۳۳ سالگی شدن، مخصوصا اوناییکه واسه کمک و راهنمایی اومدن. خیلی از انسانها هم در آینده در سن ۳۳ سالگی این تغییرات دی ان ای رو تجربه خواهند کرد.
مرحله چهارم:
سن بیولوژیکی ۴۴ سالگی:
خیلی از انسانها به دلیل مسدود شدن دی ان ای، قادر نیستن که تا سن ۴۴ سالگی ساختار روحی بالاتر رو روی زمین متجلی کنن.( تجلی ستاره نگهبان). که البته این در شکل فیزیکی میسر نیست. ساختار جدید تجلی آگاهی روحی، برای ساختن میدان محافظ ایجاد میشه.
نقطه خروج دوم:
سن ۵۴ سالگی:
در طول این چرخه، برای کسب آمادگی در جهت رسیدن به درسهای روحی که جا مانده اند، مسائل حل نشده و عذاب آور زندگی، شتاب خواهند گرفت و بروز پیدا می کنن. در خیلی از موارد اگه فرد پیام رو در سن ۲۷ سالگی نگرفته باشه، دچار بیماری هایی شدید میشه تا نقطه خروجش فعال شه. در واقع نحوه برخورد فرد با این مسئله، مشخص کننده سطح رشد روحیش خواهد بود. هرچی بیشتر در برابر پیامهای روحش مقاومت کنه، عذاب بیشتری میکشه. هدف در واقع اتصال به روحه. خیلی از اوقات مسئله بیداری به شکل بیماری یا در طول پروسه مرگ متجلی میشه. مثلا فرد دچار بیماریی میشه که سریعا باعث مرگش میشه. یا اینکه انتخاب می کنه تا سالها در اون حالت بیماری بمونه تا بفهمه و یاد بگیره که چطور باید خودش رو دوست داشته باشه و به خودش عشق بورزه. این مسئله اصولا توسط یک فعالسازیه میازمای اجدادی انجام میشه. اگه فرد نتونه این مسئله رو در سن ۲۷ سالگی حل کنه، مجبوره در سن ۵۴ سالگی دوباره باهاش روبرو شه.
بسیار مهم:
در تکمیل مراحل چهار گانه که شرح داده شد:
هنگامیکه متوجه میشویم که دی ان ای اصلی نژاد بشر دستکاری شده و چرخه های طبیعی انبساط روحانی تغییر کرده اند، متوجه میشویم که این چرخه ها در سنین زیستی متفاوتی رخ میدهند، یعنی در جای خودشان انجام نمیشن و بی نظمی بوجود میاد و نتیجتا در سنهای بالاتر فعال میشن. مثلا وقتی که شخصی فرآیند جذب نور را شروع می کند، الگوی اصلی اینست که فرآیند در سن دوازده سالگی شروع شود. بنابراین انسانی که هوش عاطفی پیدا نکرده و به مسئولیت پذیری و بلوغ احساسی نرسیده با آغاز این چرخه به رفتارهای کودکانه ۱۲ سالگی بر میگردد.
چه تعداد از ما پدر و مادرمان را دیده ایم که مثل یه کودک رفتار می کنن؟!
هنگام عبور از تحولات روحانی، رفتارها و بی تعادلی ها بسیار تشدید می شوند. ممکن است شخص بزرگسالی را ببینید که مثل یک بچه ۱۲ ساله کج خلقی می کند. در حقیقت به همین دلیل است که بشریت رفتاری بچگانه دارد. بدون ارتباط روحی، انسان به رفتارهای ابتدایی و کودکانه برمیگردد. اتصال به روح همچنین باعث افزایش هوش احساسی و بلوغ میشود. بشریت نه تنها به لحاظ روحانی بلکه به لحاظ احساسی هم آسیب دیده است.
نورو عشق و زیبایی وبخششجاری _____🌹🙏❤
وخدا می خندید
لبهایش
درنگاه کبوتر پیدابود
بادها ربانی
یادها اهلی دل
همه ی زمزمه ها نور شدند
قلم افراشته شمعدانی
شوق شقایق را روشن می کرد
نسیم می رقصید
قاصدک قیامت می کرد
عقل برحضرت عشق قامت می بست
خدا می خندید...
💖


0