شعرناب

ساختار کریستالی

‍ ساختار بدن ما بر پایه کربن بنا شده است. همه اعضا و جوارح ما، همه دستگاه های بدن ما، بافت ها، رگ ها، چربی و ماهیچه ها، همگی بر پایه کربن هستند و بدن ما در بین همه ابعاد هستی، در چگال ترین حالت ممکن قرار دارند. یعنی هیچ موجودی در تمام هستی پیدا نمی شود که به مانند زمینیان، اینچنین در حالت چگال قرار گرفته باشد. به بیان دیگر در همه هستی، همه چیز از انرژی ساخته شده است و در حیات بُعد سومی ما، بدن ما که خود، حالتی از انرژی است، در چگال ترین حالت انرژتیکی قرار دارد.
می دانیم که بدن فیزیکی ما از طریق غدد درون ریز، به چاکراهای ما و به ابعاد بالاتر اتصال دارد. هر چه بُعد بالاتر باشد، بدن ظریف تر اما مقاوم تر است. فاصله مولکولی در بدن فیزیکی ما بسیار کم است و اتم ها و مولکول ها خیلی به هم نزدیک هستند.
با ورود انوار فرکانس بالا از سوی خورشید_مرکز_کهکشان، ساختار سلولی بدن انسان ها و موجودات زمینی بعد سومی دچار تغییرات قابل توجهی می شود.
به وسیله بروز تغییرات و استحاله اتمی کوچک در این اتم ها، تغییرات شگرفی در ساختار بدن فیزیکی ما رخ خواهد داد. در واقع درون اتم های بدن ما فیشن (شکستن هسته ی اتم) رخ می دهد.
طی فرایند فیشن در اتم های ما، سدیم، پتاسیم، کلسیم، کلراید و سایر مواد که ساختار فلزات آلکالی هستند، سنتز شده و به هالوژن و یا گازهای نجیب (آرگون، کریپتون، زنون، رادون، هلیوم و اوگانسون) تبدیل می شوند.
چون تمام ساختار بدن ما از اتم ها تشکیل شده است، با انجام عملیات فیشن، در بدن ما به واسطه ورود امواج باند فوتونی، ساختار اتمی ما تغییر پیدا می کند و نهایتا ساختار کلی بدن ما کریستالی می شود.
بمباران انوار فوتونی کیهانی که متشکل از فوتون هستند (فوتون = نور = آگاهی)، ساختار بدنی و سلولی ما را تغییر می دهند.
حتی ساختار ژنتیکی ما نیز دچار تغییرات زیادی می شود. در واقع بدنِ بسیار چگال ما به بدنی با چگالی کمتر، ظرافت و توانایی بیشتر تبدیل خواهد شد.
این ساختار کریستالی، دیگر نمی تواند حامل هیچ بیماری ای باشد و عمر ما جاودان خواهد شد.
در این شرایط اتم ها و سلول های ما دارای فرکانس بالاتری هستند و در بعد دیگری سیر می کنند
در آن زمان، کسانی که به اختیار خودشان نتوانستند بدن فیزیکی را به کریستالی تبدیل کنند، یعنی نتوانستند ذهن و بدن و روح شان ‌را در یک سطح فرکانسی قرار دهند، با تغییرات سیاره زمین تطابق ندارند.


0