شعرناب

مصدر قدرت و شهرت شعرناب است

بدون رودروسی انان که شما استاد می نامیدشان و بعضاعده ایی هم سینه چاک پیدا کردند هم خودشان و هم سینه چاکا نشان مصدر قدرت و شهرتشان زخمات شبانه روزی ما و سایت فاخر شعرناب بوده و هست !
اگر غیر از این می پندارید و می دانند، می توانید با یک سرچ کوچک در دیگر امکان عملکردشان در انجا و اینجا ببنید انجا یا نیست هستند یا به زور دو یا سه مخاطب داشتند و اینجا الا ماشالله هوادار و شاگرد و سینه چاک..
که گویا یادشان رفته ما تنها روزنه تنفس عمیق انها بودیم که سینه جلو دادند و باد بهغبغب انداختن وسپر کردند برای جایگاه و منزلتیکهسایت شعرناب بهشان داده بود اکنونقد علم کردند.
یادتان باشد هرکه معلم و استادعروض و قافیه و ادبیات نوشتاری بود دلیل نمی شود استاد اخلاق و مرام باشد چه بسا نمونه بسیار داریم که به همین واسطه ریشه در خراب دواندنو مدتی دیگران را مست خود گردند و تا هوشیاری حاصل شان شود کلی زر و زیان دیدن و سر درد ... و از قلم و عشق ورزی دور شدند و جایش حقد و حسادت در سینه پر کردند.
عده ایی می گویند مانقد کردیم ستون نقد ها را ما فعال کردیم گویا این یازده سال ما در شعرناب تنها برای خودمان تاپ تاپ عباسی بازی می کردیم و هیچ استاد و معلم و اهل فن و نقد نداشتیم! گویا هر که نقد می کند برای ما می کند نه اینطور نیست کافی هست مروری بر تاریخ و اشعار گذشته سایت بکنید ببنید که این گونه نبوده ..
یا گویا نقد می کند برای ما و مدیریت می کند نه دوست و استاد عزیز برای زکات علمو معرفی خود و قلم و اثارت می کنی و بیشتر برای دوستان خاص خود!!! بله همانطور که ما از کاربرانیکه تنها گل می گذارند و مهمانداریمی کند حمایت کردیم در سطح سایت که راحت باشد دو چنداناز اهل نقد و فن حمایت کردیم... کامنت و تیک نقد هایشان در صدر و بالا قرار دادیم تا به چشم بیایند مدیر ااعلان کردیم حمایت کردیم و الا اخر.. که همه شماها شاهد ان بودید.
اگر برخوردی بوده و مسدودی به ندرت بوده و بیشتر نظردهی مسدود کردیمبخاطر تنش ها و حاشیه و حذف کردنداشخاص دیگربخاطر غرور بی جا یا فتنه رغیبان سایت بوده که خواستند اساتید و کاربران را به جان هم بیندازند و فراری بدهند و ما با این عمل خواستیم اب سردی بر اتش حقد و تکبر شان بریزیم شاید به خود بیانند
مثلا طرف سن پدر خدا بیامرز مارا دارد مثل بچه دنبال کاربر و شاعری افتاده که سن نوه و دختر ش را دارد و در پی تخریب و مسدود کردنش با جو سازی ایجاد کاربری فیک دعوت از دوستان خود برای ثبت نام و زومکردن رو طرفش بدون مقدمه ..
و بعد از ما می خواهد باید اورا مسدود کنیم اگر نکنید ما و دوستان خودمان و دیگر شاعران را می گویم دیگر نیایند و در همه جا و سایت های دیگر شمارا تخریب می کنیم یا حرف مارا گوش می کنید یا همینکه هست.
همین اشخاص و امثالهم یادشان رفته سالهای قبل وقتی دزد ادبی که بسیار هم فعال بود در سایت کشفو اخراج کردیم همین افرادباز مارا تهدید می کردند که اگر راهش ندهی در سایت ما و دوستان خود دیگر در سایت نمی ائیم ! و رفتند و بردن و تخریب کردند و باز ما به دیده اغماض باز حضورشانرا مانع نشدیمحالگیر به کسی دادند که باهش در مبحثعروض و قافیه و نوع نقد اشکال پیدا کردند(نه دزدی)!! می گویند باید مسدود شود!و هر انچه ما می گويیم بشود ورنه تخریب فتنه فراری دادن شاعران مظلوم نماییووو.. باید روبرو بشویم ایه و قران هم بلدند و گویا ما در خانه کفار بزرگ شدیم و ثواب و خطا گناه و اشتباه را نمی دانیم
اشاره * شمااقای .. اگر ادم خوبی بودی به قول خودت از ده تا سایت و گروه ..اخراجتنمی کردند و چناچه ما و سایت ادبی شعرناب بد بود انقدر حرص حضور دراینجا نداشتید الا راه انداختندعوای زرگری برای ایجاد تنش و حاشیه و فراری دادند شاعران خوب و نجیب و فهیم شعرناب . شما همان شخصی بودید یا هستید که به ما می گفتید فلانی میاید به ما می گوید در این سایت فعالیت نکنید و برید فلان جا یا فلان کاربربهش می گفتی من مسدودت کردم و خود را جای مدیر سایت جا می زدی به واسطه احترام و منزلتی که ما به شما دادیم در سایت و کاربر حرف شما باور می کرد! بعد می امدی در سایت تیک نقد می زدی و اسمشانرا می اوردی در عموم فلانی و فلانی را چرا سایت مسدود کرد است!شعرناب کره شمالیو دیکتاتوری است و دهان می بندند ....هرکه از دور می امد و بی خبر می خواند انهم با تیک نقد بدون نقد ادبی چه فکر می کرد راجب ما و سایت!؟ مثل کامنت تیک نقد یک ساعت پیشتان که هر چه از دهان مبارکتان امد بیرون به ما و سایت گفتید و ما هنوز با این همه درد نه نظردهیتان را بستیم نه کاربریتان ! اگر این صبر و تحمل نیست چه نامش می گذارید؟ و تازهشاکیهم هستید چرا بزرگوارنی به خادم شان لقبسید صبور سایت دادند.
چرا واقعا این اعمال زشت و ناجوانمردانه وااااااقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟
اقایی ...شما همان شخصی بودی که بارها قوانین سایت را پشت گوش انداختید و با ایجاد گروه و قبیله از کاربران اخاذی مالی و معنوی می کردید چون ما مانعشما با صبر و متانتو ادب مان بودیم ... شدیم ادم بدی شما کهکل عمرتان را در وطن با ان همه شعار های اخلاقی و اسلامی وتمدن بزرگبه سربردیدنه تنها ضعف تالیف اجتماعی و گفتاری دارید بلکه ضعف انسانی و اخلاقی دارید.
انسان ضعف تالیف داشته باشد اما ضعف وجدان و صداقت نه<<
راستی تا یادم نرفته قبل از اینکه شاعر و مدیر سایت ادبی باشم لات بودم!!
اهای... بدانید
من شاعری لاتم!
اهای ...نفس کُش!
کجائید ببنید
چه آشوبی به سر دارم
هوای شکستن
در های درون بی شمار...
چاه یوسف ع دارم.
اهای... نفس کُش
قداره ای
به بلندای
معرفت هابیل،
به سختی
سنگ قابیل بر کمر دارم
اهای ...وجود می خواهم
شمری سر از درون در آرد
به زندان برادرانم!
اما;
لُعاب لب زلیخا
کم دارم.
به تاریخ سال ۹۳
https://sherenab.com/poem/28145/%D9%85%D9%86-%D8%B4%D8%A7%D8%B9%D8%B1-%D9%84%D8%A7%D8%AA%D9%85
سلام در پی انسداد حساب کاربری( نظر دهی) تعدادی از کاربرانی که در پی ایجاد تنش حاشیه و بر هم زدن فضای زیبا اموزشی تعلیمی سایت شعرناب...
و باج گیری و اخاذی(معنوی و مادی) از مدیریت و مدیران افتخاری سایت و همچنین کاربران خوب و نجیب شعرناب بودند این عده بی کار ننشستند و در فضای سایت با ایجاد کاربری فیک و یا حتی حقیقی با ایجاد حاشیه های تند و نقد های غیر منطقی و بی جا ،....
و استفاده از تیک های نقد بی مورد و خارج از ادبیات ...
ودر خارج از سایت در فضای واتساپ ، تلگرام و اینستاگرامی و غیره ... با مظلوم نمایی و تهمت های بی جا و نادرست در پی تخریب این مکان زیبا و فضای تعلیمی(شعرناب) که بی شک خانه دوم و ما شما برای یک دهه بیشتر بوده شدند!
لذا ما نیاز به هوشیاری تمام اعضا چه درسطح سایت و خارج ان هستیم
از شما بزرگواران تمنا داریم هرگونه تشویش ، دعوای زرگری ،ناهنجاری غیر معقول که معمولا به شکل مظلوم نمایی و یا حتی بزرگ نمایی اشخاص <<>>
و ایجاد کاربری های فیک توسط این افراد معلوم الحال و غیره را ... که هدف انان بی شک تخریب سایت ادبی شعرناب و زحمات شبانه روزی ما و مدیران و اعضا این خانواده نجیب فرهنگی بوده که یازده سال حق چاکری و نوکری به اهل دل و قلم به گردن ادبیات ایران زمین و پارسی گویان سراسر دنیا را دارد را سریعا به مدیریت اطلاع بدهند با تشکر فراوان


0