شعرناب

نشر آثار برتر منتشر کرد

________
اولین مجموعه شعر رحیق چاپ و منتشر شد، اما بنده به قول خانم سهام شعشاع شاعرۂ سوری شاید شاعر نیستم و تنها جملاتی را کنار هم چیده ام که از زیبائی و حسن شما سرچشمه می گیرد. تنها وقتی دست به قلم برده ام که در سرمستی یک صلح ذاتی با شما فارغ از دانستگی شناور بوده ام. اگر مترجم خوبی برای کمال حقیقی و زیبائی ذاتی شما نبوده ام عذرخواهی میکنم.
اینکه می گویم شما، نه تعارف میکنم و نه اغراق، معتقدم شعر جوششی در یک در هم تنیدگی با هستی برای شاعر الهام میشود، اینکه ظرف و مظروف چقدر در یک وحدت، نافذ و لطیف و مصور و به قولی شاعرانه، اظهار کننده باشند، شاید هنر نامیده میشود، نمیدانم ، اما من عاشق آن لحظاتی هستم که فارغ از دانستگی، دستهای ذهنیت، خود به خود رها می شود و به قول خیام بزرگ: من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.
در هر حال نه مدعی و نه معرف هیچ دکان بازاری نیستم و همینقدر میدانم که دنیا بدون شاعرانه ها چنگی به دل نمیزند.
تصورم بر این بود که هنوز خیلی مانده تا مجموعه شعری به چاپ برسانم چون خیال میکردم که هنوز جوان هستم و وقت هست که به پختگی لازم برسم، اما چند وقت پیش در صف بانک تاریخ تولدم نظرم را به خودش جلب کرد و اصرار چند ساله دوستان اهل ادب و هنر را هم که لحاظ کردم تصمیم به چاپ مجموعه اشعارم گرفتم. با علم بر اینکه حد کسانی که کتاب شعر خریداری می کنند به صفر میل می کند ( که این اتفاق، اتفاق نامیمون و فاجعه باریست ) تصمیم به این کار گرفتم تا حداقل دل نوشته هایم جمع و جور شوند و به ثبت برسند، هر چند دوستانم آنقدر لطف دارند که به محض اطلاع، نزدیک به نصف این مجموعه قبل از انتشار به فروش رفت و من هم به خودم قول دادم که عایدات مادی این مجموعه را صرف امور خیریه کنم تا ارزشمندی کار این دوستان را ارج نهاده باشم.
در کنار دوستانی که کتابم را خریداری کردند، دوستانی هم دارم که در ویرایش و چاپ اثر کنارم بودند، که از همه آنها سپاسگزارم.
این مجموعه شعر را می توانید از انتشارات آثار برتر با مدیریت دوست بزرگوارم آقای داوود سوران که یک مرد آذریِ مودب و دست به خیری هستند تهیه بفرمائید.
شماره تلفنهای انتشارات آثار برتر:
☎️ 02632704193 📱09213941936


0