سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        پست های وبلاگ

        شعرناب
        شهادت مسئول واحد 910 حزب الله مصطفی بدرالدین
        ارسال شده توسط

        احمدی زاده(ملحق)

        در تاریخ : شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۴۵
        موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۹۰۵ | نظرات : ۰

        شهادت مسئول "واحد 910 " حزب الله/"مصطفی بدرالدین" کیست؟ + تصاویر
        نقض حریم هوایی سوریه بار دیگر نشان داد که اسرائیل پشتیبان تکفیری هاست.
        به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسرائیل در سال های اخیر سیاست و تاکتیک ترور مقامات نظامی مقاومت اسلامی لبنان و فلسطین را دنبال کرده و فرماندهانی از حزب الله ، حماس و جهاد اسلامی را به شهادت رسانده است. 

        در 5 سال گذشته حملات هوایی بسیاری از سوی جنگنده های ارتش اسرائیل برای از بین بردن زیرساخت ها و فرماندهان مقاومت انجام شده و ترور "جهاد مغنیه" ، "سمیر قنطار" و ... در سوریه  نمونه ای از آن است. 

        البته بهانه های مقامات "تل آویو" برای حمله  به مقاومت اسلامی در منطقه گوناگون است به نحوی که یکبار" شلیک موشک به سرزمین های اشغالی"  مطرح می شود و بار دیگر انتقال "سامانه های موشکی زمین به هوا " از سوریه به لبنان. 


        *** نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ؛ بازوی نظامی تکفیری ها 

        در حقیقت ارتش اسرائیل هر زمان تروریست های تکفیری داعش و جبهه النصره ، احرار الشام و .... در باتلاق تحولات میدانی فرو می روند ؛ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به عنوان بازوی آن ها عمل می کند و علیه مقاومت اقداماتی را انجام می دهد. 

        اخیرا جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی با حمله به پایتخت سوریه،  یکی از فرماندهان مقاومت اسلامی لبنان را به شهادت رساندند. "مصطفی بدرالدین"  فرمانده شاخه نظامی  حزب الله لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به محل اقامتش در نزدیکی فرودگاه " دمشق"  به شهادت رسید. 

         
        شهادت مسئول
         
         
        شهادت مسئول

         
        حمله هوایی به محل استقرار وی در منطقه حاشیه فرودگاه نظامی دمشق صورت گرفته است که طی آن این مقر منهدم و فرمانده شاخه نظامی حزب الله به همراه گروهی از همراهانش به شهادت رسیده است. 


        **مصطفی بدرالدین کیست؟ 

        "مصطفی بدرالدین" یکی از فرماندهان نظامی حزب الله بود که در تاریخ 6 آوریل 1961 در "بیروت به دنیا آمد. مادر وی "فاطمه جزینی" و پدرش "امین بدرالدین" بوده و وی از سال 1980 میلادی فعالیت خود را در مقاومت اسلامی لبنان آغاز کرد.  "شهید مصطفی بدرالدین"  تا سال 1982 همچون "عماد مغنیه"، بخشی از "نیروی 17 فتح"  در"بیروت"  بود. 

        او یکی از اعضای شورای حزب الله به حساب می آمد و تخصصش طراحی بمب و از جمله مسئولین عملیات های برون مرزی حزب الله لبنان بود. دستیار "شهید مصطفی بدر الدین"  در عملیات های برون مرزی "عبدالهادی حمد" بوده که از مقامات امنیتی مخفی  حزب الله به حساب می آید. 

        "شهید مصطفی بدر الدین"  به عنوان بازوی نظامی حزب الله ایفای نقش کرد و عملیات های موفقی را در کارنامه داشت.  وی همچنین سمت های دیگری همچون "مشاور دبیر کل حزب الله" و "مسئول بخش امنیتی مقاومت اسلامی لبنان" و "مسئول واحد برون مرزی 910 حزب الله"  را نیز بر عهده داشت. 

        "شهید مصطفی بدرالدین"  برادر همسر و جانشین سردار شهید "حاج عماد مغنیه" فرمانده شهید شاخه نظامی حزب الله بود. این شهید طی 30 سال گذشته از سوی سازمان های جاسوسی اسراییل، امریکا و انگلیس تحت تعقیب قرار داشته و بارها از عملیات های ترور جان سالم بدر برده بود

         
        شهادت مسئول

        شهادت مسئول

         
        "شهید مصطفی بدرالدین"  فرمانده جهادی حزب‌الله لبنان سال گذشته در دیداری خصوصی به یکی از فعالان رسانه ای لبنان گفته بود : وظیفه من تلاش برای مقابله با تمامی پروژه‌های آنها (آمریکا و اسرائیل) است و من فعالیت در لبنان یا سوریه یا هر عرصه دیگری را غیر از  رسیدن به شهادت یا در دست گرفتن پرچم پیروزی رها نخواهم کرد.

         انیس نقاش  تحلیلگر مسائل سیاسی درباره خصوصیات فرمانده حزب الله و مسئول واحدهای برون مرزی 910 مقاومت اسلامی لبنان عنوان داشت: شهید" مصطفی بدرالدین " سابقه و تاریخ گسترده‌ای در حزب‌الله دارد.  وی جایگاه ویژه‌ای در عملیات مقاومت به خود اختصاص داده  و  بسیاری اعتقاد دارند که بدرالدین در سوریه نیز نقش مهمی دارد. 

        وی ادامه داد: نام بدرالدین با عملیات مقاومت حزب‌الله لبنان عجین شده  و ‌این عنوان  برای افکار عمومی مفید و قابل احترام است و به همین دلیل وی هدف مهمی برای دشمن (ایالات متحده آمریکا و اسرائیل) به شمار می‌رود. 

        زندگی "شهید مصطفی بدرالدین" در عین سادگی ،  بسیار اسرار آمیز بوده  و وی  در آموزش جنبش فتح نقشی فعال  داشته است. او از سال 1982 و اشغال لبنان به دست رژیم صهیونیستی تاکنون در درگیری‌های متعددی بر ضد ارتش اسرائیل  شرکت کرده است. وی یکی از عناصر تیمی بود که در درگیری‌های مشهور خلدة در برابر ارتش اسرائیل ایستاد و مانع از ورود این ارتش به بیروت از دروازه‌های جنوبی شد. 


        ** ارتش اسرائیل  هر زمان نیاز باشد در پشتیبانی از تروریست های تکفیری اقدام می کند

        ارتش اسرائیل نشان داد که هر زمان نیاز باشد در پشتیبانی از تروریست های تکفیری اقدام می کند و به شهادت رساندن  شهید "مصطفی بدرالدین"  هم در همین راستا بود. 

        البته این اولین حمله ارتش اسرائیل و نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به فرماندهان مقاومت نبوده و یقینا آخرین تهاجم نیز نخواهد بود؛ اما به نظر می رسد در آینده نزدیک منتظر تلافی رزمندگان حزب الله با موشک های هدایت شونده باشیم. 

        اینکه این بار در کجا اسرائیل غافلگیر می شود باید منتظر بمانیم و ببینیم ؛ اما بلندی های جولان اشغالی، مزارع شبعا و  هامر های ارتش اسرائیل گزینه هایی هستند که "سید حسن نصر الله" دبیر کل حزب الله لبنان آن ها را بررسی خواهد کرد. 

        "یوسی کوهن" رئیس کنونی دستگاه اطلاعات اسرائیل نشان داد که همچون "تامیر پاردو" رئیس سابق موساد اعتقاد به ترور دارد و این تاکتیک شکست خورده هزینه هایی را برای صهیونیست ها به همراه داشته و خواهد داشت. 



        گزارش از محمد زرچینی 

        ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
        این پست با شماره ۶۹۹۷ در تاریخ شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۴۵ در سایت شعر ناب ثبت گردید

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0