سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    اعلام نتیجه یک سپید یک برداشت
    ارسال شده توسط

    امیر جلالی( ا م دی )

    در تاریخ : يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۲۳
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۹۴۸ | نظرات : ۱۴

    با سپاس از حضور و مشارکت تمامی دوستان و شاعران عزیزی که با هدف ارتقا سطح کیفی  فعالیت های جمعی در سایت فاخر شعر ناب این پست را همراهی کردند و تشکر و امتنان فراوان از استاد عزیز و فهیم جناب فکری بزرگوار که بنای کار و اساس اتفاق را شکل دادند بدینوسیله برداشت منتخب از نظر شاعر و صاحب اثر اعلام می گردد.
    اثر زیبایی که دوستان خواندند و نظرات و برداشت های خود را اعلام نمودند متعلق بود به "جناب آقای حاتمیان " شاعر هنرمند و همراه عزیز سایت و دوست بسیار خوبم و برداشتی که از نظر شاعر بهترین و نزدیکترین برداشت به نظر شاعر بودمتعلق است به"  آقای محمد رحیم کاظمی "
    ضمن عرض تبریک فراوان به جناب محمد رحیم کاظمی و تشکر از همه عزیزان همراه ، از طرف خود و همه دوستان و اعضاء خانواده سایت فاخر شعر ناب از جناب استاد فکری بزرگوار بخاطر بوجود آوردن فرصت هایی اینچنین که موجب رشد و تقویت همدلی و همفکری و صمیمیت بیشتر بین همه هنرمندان می گردد کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم .
    به فرد منتخب هدیه ای در قالب چهل و پنج روز اشتراک از سوی مدیریت غعزیز سایت اهدا می گردد. امید که در قدم ها و گام های بعدی همراه هم باشیم . در ذیل ترجمه معنایی این اثر زیبا به قلم آقای حاتمیاندرج گردید ه است .
    نامه و بوسه مجاز از خاطرات شیرین گذشته است که هر از گاهی بر سر نماز و راز و نیاز با خداوند و درخواست برگشتن روزهای خوب گذشته کنار کسی که دوستش داشته است می باشد. ادکلن و کراوات و ساعت هم هدایایی بودن که آن زن یا دختر به آن مرد هدیه داده بودن و حالا با دیدنش یاد همان خاطرات گذشته میفته. صدا در اینجا مجاز است و اشاره به همان خاطرات گذشته داره که در این خانه تجربه شده. مرور نامه هم مرور همان خاطرات است که هر روز به افکار این مرد ارسال میشود. در جایی که اشاره میکند: "صدایت میکنم و جواب نمی دهد" منظور خارج شدن از آن فکر و خیال ها ست و باور اینکه اونی که رفته دیگه برنمی‌گرده. در آخر هم از آنجایی که تمام این افکار در یک مناجات ساده با خداوند و بیاد عزیزی که دیگر نیست انجام شده، مرد خودش رو دوباره میسپاره به خداوند و تنها چاره ی تحمل درد جدایی رو در راز و نیاز با خداوند در تنهایی و در کنار هدایایی میدونه که الان تنها خاطره و یادگاری از عشق زندگیش بوده.
     (( نامه و بوسه مجاز از خاطرات شیرین گذشته است که هر از گاهی بر سر نماز و راز و نیاز با خداوند و درخواست برگشتن روزهای خوب گذشته کنار کسی که دوستش داشته است می باشد. ادکلن و کراوات و ساعت هم هدایایی بودن که آن زن یا دختر به آن مرد هدیه داده بودن و حالا با دیدنش یاد همان خاطرات گذشته میفته. صدا در اینجا مجاز است و اشاره به همان خاطرات گذشته داره که در این خانه تجربه شده. مرور نامه هم مرور همان خاطرات است که هر روز به افکار این مرد ارسال میشود. در جایی که اشاره میکند: "صدایت میکنم و جواب نمی دهد" منظور خارج شدن از آن فکر و خیال ها ست و باور اینکه اونی که رفته دیگه برنمی‌گرده. در آخر هم از آنجایی که تمام این افکار در یک مناجات ساده با خداوند و بیاد عزیزی که دیگر نیست انجام شده، مرد خودش رو دوباره میسپاره به خداوند و تنها چاره ی تحمل درد جدایی رو در راز و نیاز با خداوند در تنهایی و در کنار هدایایی میدونه که الان تنها خاطره و یادگاری از عشق زندگیش بوده. ))
    درود بر همه شما

    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۶۶۶۰ در تاریخ يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ۰۴:۲۳ در سایت شعر ناب ثبت گردید

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0