سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    پست های وبلاگ

    شعرناب
    نامه دختر بی سرپرست گلفروش به پدر و مادرش
    ارسال شده توسط

    عبدالله خسروی (پسر زاگرس)

    در تاریخ : شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱
    موضوع: آزاد | تعداد بازدید : ۵۴۷ | نظرات : ۱

    نامه دختر بی سرپرست گلفروش به پدر و مادرش
    نوشته : عبدالله خسروی ( پسرزاگرس )
    سلام بابا .. سلام مامان
    امروز دلم خیلی برایتان تنگ شده بود و میخواستم بیام سر قبرتون و باهاتون حرف بزنم ولی از آنجا که کسی را ندارم تا مرا به قبرستان بیاورد و خودم چون بچه ام و اگر تا آنجا بیام شاید گم بشم و از طرفی شما که غریبه نیستین پول واسه کرایه ندارم و هم اینکه از دست عمو حیدر کتک میخورم تصمیم گرفتم به حرف دوستم نرگس عمل کنم و برایتان نامه بنویسم و توی صندوق پست بزارم تا هر وقت آقای پستچی آمد نامه را برایتان به قبرستان بیاورد .. آخه آدرس گیرنده رو قبرستان نوشتم .. راستی نرگس تنها دوستمه و باهم یا گدایی می کنیم و یا گل میفروشیم .. ما همه مون واسه عمو حیدر کار می کنیم .. صبح ها ما را با ماشین میبرد و در سرچهارراهها پیاده می کند و شب ها هم دنبالمان میاد و ما را به خانه میبرد .. در خانه اش حدود بیست تا بچه مثل من هست که همگی کسی رو ندارند و برای عمو حیدر کار می کنند .. از گدایی تا فروختن گل و آدامس و .. ما همه مون سخت کار می کنیم و عمو حیدر در عوض فقط کمی غذا و جای خواب به ما میده ... مامان بین خودمان بماند .. به بابا نگی .. عمو حیدر هر وقت کم کاسبی می کنیم ما را کتک میزند و آنشب به ما شام نمیدهد .. مامان از شش ماه پیش که شما رفتین پیش خدا هنوز یک دل سیر غذا نخوردم .. تازه حتی لباس گرم هم به ما نمیده .. دیروز باران بود و چون کفش هام سوراخ بودند تمام انگشتان پاهام یخ زدند .. از دیشب تا الان مرتب سرفه می کنم ولی کسی حواسش به من نیست .. بابا کجایی تا من را به دکتر ببری .. مامان به این زودی کجا رفتی .. کاش بودی و دست مهربانت را بر سرم می کشیدی و الان برام سوپ درست میکردی .. بابا اگه بودی نمیزاشتی عمو حیدر من را کتک بزند و تازه الان بجای گلفروشی داشتم کلاس چهارم درس میخوندم .. بابا از وقتی تو و مادر به جرم قاچاق اعدام شدین زن عمو فقط یک هفته باهام مهربان بود و بعد از مدتی یک شب من را آورد سر یک میدان و به عمو حیدر فروخت .. آخه گناه من چیه ؟
    من که هوز بچه ام وکار بدی نکردم .. چرا نباید مثل همه بچه ها لباس خوب بپوشم و اسباب بازی داشته باشم .. واسه چی من بجای مدرسه باید کار کنم .. مامان من هم دلم میخواد دوستای مدرسه مو بیارم خونه و باهاشون بازی کنم .. منم دلم غذای خوشمزه وگرم میخواد .. بابا اینقدر دلم واسه دیدن برنامه کودک تنگ شده نگو .. عمو حیدر اینجا نمیزاره تلویزیون نگاه کنیم .. میگه زود بخوابید تا صبح زود بیدار بشید .. بابا چرا خدا حواسش به بچه هایی مثل ما نیست .. مگه نمیگن خدا بچه ها رو دوست داره .. نکنه فقط بچه پولدارها رو دوست داره .. مامان تو رو به حضرت فاطمه زهرا قسم میدم یکشب از آسمون پایین بیا و من رو ببر پیش خودتون .. هر وقت بچه ای رو با مامان وباباش می بینم اینقدر غصه میخورم .. میرم گوشه ای و واسه بیچارگی خودم گریه می کنم .. تازه کسی نیست دلداریم بده واشکهامو پاک کنه .. آخه من چه گناهی کردم .. خدایا اینجا که واسه من از جهنم بدتره .. من رو ببر بهشت .. تا دوست داشته باشم ..
    خداحافظ مامان وبابا .. دعا کنید زود بیام پیشتون ..
     

    ارسال پیام خصوصی اشتراک گذاری : | | | | |
    این پست با شماره ۵۰۹۱ در تاریخ شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۲:۳۱ در سایت شعر ناب ثبت گردید

    نقدها و نظرات
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.



    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0