سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        فرشته بهار

        شعری از

        ترانه بهاری(رنگین کمان)

        از دفتر بهار و عشق نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ ۱۴:۵۸ شماره ثبت ۹۹۲۳
          بازدید : ۱۰۳۶   |    نظرات : ۱۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ترانه بهاری(رنگین کمان)
        آخرین اشعار ناب ترانه بهاری(رنگین کمان)

        به نام خدای متعال
         
         
        - بگو ی فاش ای فرشته بهار
                                            که  آمد بهار و باز احوال زار ؟
         
        همه دشت و صحرا شده گلستان
                                             ندارم درون سینه جز آه و فغان 
         
        شدند بلبلان همه نغمه خوان
                                                 من آن مرغ مینا با سکوتی گران
         
        مست است دو عالم ز بوی گل
                                                    همانم -شکسته دل  در خاک و خل
         
        گسست زنجیر باد صبا
                                                دلم زنجیر کمان بلا
         
         
         
        (( گفت : گویی که تو هم باز از کوجه گذشتی
                                                                      همه تن چشم شدی خیره بدنبال ما گشتی ))yes
         
         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0