سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        مهمون چشمات

        شعری از

        سید علیرضاهاشمی

        از دفتر آبیِ روشنِ عشق نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۳۹ شماره ثبت ۸۳۵۳۳
          بازدید : ۴۷۷   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سید علیرضاهاشمی

        منو مهمون چشمات کن
        بزار خوابم حقیقت شه.
        بزار دستاتو تو دستم
        تا این آرامش عادت شه.

        بیا دیوونه بازی کن
        یه عمری رو کنارِ من.
        من از دنیا دلو کندم
        شده فکرِ تو کار من

        از این بن بست تنهایی
        دیگه باید رها باشیم
        بدیم فرمونو دست دل
        تا با هم هم صدا باشیم.

        واسه شعر تورو گفتن
        ته دل واژه می چینم
        دلیل حال الانو
        من از چشم تو میبینم

        نگاهم کن ببین دنیا
        واسم لبریز آشوبه
        آخه حال دل زارم
        فقط پیش توئه خوبه

        آره دنیا پر درده
        تو اما درد و درمونی
        منو مهمون چشمات کن
        رها شم از پریشونی
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۴۰
        ترانه زیبایی است خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۱۲:۱۶
        خندانک خندانک خندانک
        زیبا وعالی می سرایید
        درودبرشما
        شاعر بزرگوار
        خندانک خندانک خندانک
        مهدی نساجی
        پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۲۸
        منو مهمون چشمات کن...
        سلام جناب هاشمی
        از ترانه ی عاشقانه تان بهره بردم..... خندانک
        مصطفی حامی (حامی)
        دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ۰۶:۰۴
        🌷🌷🌷🌷🌷❤❤
        درود آقا علیرضای گل.
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0