سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        این جماعت

        شعری از

        بهنود کیمیائی

        از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۱ شماره ثبت ۸۳۴۲۰
          بازدید : ۳۷۵   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهنود کیمیائی
        آخرین اشعار ناب بهنود کیمیائی

        تنهایی در خانه نشستم هر دم در زدند..
        در خیابان قدم برداشتم،جای پایم را با سنگ زدن..
        بین دوستانم نشستم پشت هم حرف زدند...
        این جماعت مردی و مردانگی را با زنجیر زدند..
        مردم هر اشتباهی را مهر تقدیر زدند..
        سایه ی پیشرفت و بزرگی را با تیر زدند...
        این جماعت طعمه ی خرگوش به هر گرگ دهند..
        عشق و جوانی را هم با پول گول زدند..
        این جماعت همه خودشیفته اند..
        انگار بر مهر و محبت مهر تحریم زدند..
        این جماعت آسمان را هم رنگ زدند...
        در سینه ی خود قلبی از سنگ زدند...
         
        ۴
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۳۳
        بسیار زیبا و گلایه آمیز بود خندانک
        بهنود کیمیائی
        بهنود کیمیائی
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۶
        ممنونم بزرگوار
        ارسال پاسخ
        علیرضا بنایی
        سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۴۳
        خندانک خندانک خندانک
        بهنود کیمیائی
        بهنود کیمیائی
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۷
        خندانک
        ارسال پاسخ
         علیرضا غلامی متا
        سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۳۹
        سلام
        زیباست
        پاینده باشید
        بهنود کیمیائی
        بهنود کیمیائی
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۷
        ممنونم
        ارسال پاسخ
        محمد باقر انصاری دزفولی
        سه شنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۳۱
        سلام وعرض ادب
        هزاران
        درود برشما
        زیباوبامعنی سرودی بود
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        بهنود کیمیائی
        بهنود کیمیائی
        جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ۲۰:۵۷
        ممنونم تشکر خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0