سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    عشق فروشان

    شعری از

    امیر ضیغمی

    از دفتر به نفس میسپارمت نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۰۲:۱۰ شماره ثبت ۸۳۳۲۸
      بازدید : ۲۷۳   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر امیر ضیغمی

    باز اشک در چشمم نشست
    قلمم بر ماتم سوزش شکست
    غم بر دلم نقش ندامتش ببست
    دلم از غصه به کام مرگ رفت
    بغض من را درنبردید ، سوگ و ماتم در دلم ریشه ورزید
    سوخت جگرم ! چون پیکرم ، شعر غم در دفترم ، ذکر خدا بر لبم
    شِکویه دل بر عالمم ، من خسته ام ، خسته از این دلبسته ام
    از غمم سر بنهانم بر زمین ، چون پیکرین ، آتش جان فرق آفرین
    سوخت همه ی جان و تنم !
    تو کجایی سهراب ؟؟
    آب را گل کردند ! خونی بر دل کردند ، خنجر خیانت آٰغشته به خون ، همه بر دل کردند !!
    عشق را آلوده بر زهر می دهند !
    جان و قربان را سر فخر می دهند !
    حیله را در دامنش ورز می دهند !
    تو بگو ای سهراب
    سر کوچه عشق را چند می دهند ؟
    خودفروشی را سر بند می دهند ؟
    یار دلبسته ، جان و لب بسته ، چون به لیلی در پی مجون خود خسته را چند می دهند ؟؟
    ! گر بدیدی در سر کوچه عشق فروشان را ، بگو گیرند قلب ما را ! چونکه چشم بسته ، دم به دم خسته ، شده بشکسته ، بفروشندش که دگر ، دل به غم بسته !!
    امیر ضیغمی
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۲۴
    دلنوشته زیبایی است خندانک خندانک
    علیرضا بنایی
    دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۳:۴۰
    زیبا و با احساس
    خندانک
    ایمان اسماعیلی (راجی)
    دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۴:۵۶
    زیبا بود درود به شما
    در پناه خدا باشید به مهر خندانک
    محمد باقر انصاری دزفولی
    دوشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ ۱۵:۴۴
    باسلام وارادت
    شاعروادیب توانا
    زیبا
    درودبر شما
    خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0