سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      آبروی

      شعری از

      آرش هاشمی دزکی

      از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ۰۱:۱۳ شماره ثبت ۸۳۲۶۸
        بازدید : ۲۹۲   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر آرش هاشمی دزکی

      هرچه از شعر و طرب خواهی بیا با ما بجوی
      با بغیر از اهل جان جایز نباشد گفتگوی
      ما به مستی می گساری جان به جانان داده ایم 
      غیر از این ما را نباشد رسم و آیین خلق و خوی 
      خرقه و سجاده میکوشد بیابد سیم و زر
      جز شراب و ناز دلبر نیست ما را سمت و سوی
      در متاع این جهان بسیار حیران گشته اند 
      جز سماع و مطربی ما را نباشد جستجو ی
      گر بدانی مشک و عنبر را کجا باشد مقام 
      خوش نباشد جز شمیم موی دلبر عطر و بوی
      زهد زاهد نیک نامی را برای اهل دنیا واگذار 
      پیش ما جز شیوه ی رندی نباشد آبروی
       
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۰۹:۵۹
      بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
      شعله(مریم.هزارجریبی)
      شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ۲۳:۲۲
      Such woooow
      عاااالی بود
      خیلی زیبا سرودید
      محمد باقر انصاری دزفولی
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۱۰:۱۲
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      رقص قلمتان توانا است
      مانا باشید همیشه
      شاعر بزرگوار
      درود خندانک خندانک خندانک
      سید فتح اله هاشمی
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۲۱:۳۲
      سلام و درود بر شما. زیباست شاعر عزیز خندانک خندانک
      ابوالحسن انصاری (الف رها)
      يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ ۲۲:۲۸
      درود برشما خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0