سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        كولی

        شعری از

        محمدرضا ملکی باتیس

        از دفتر شبح خیال نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۸۲۵۰۸
          بازدید : ۵۴۹   |    نظرات : ۸

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمدرضا ملکی باتیس
        آخرین اشعار ناب محمدرضا ملکی باتیس

        مثل زندگانی كولی
        صافی و ساده ای و معمولی
        آتش و بزم و رقص و پاكوبی ،
        تو چرا تا بدين قَدَر خوبی
        خوبی ات سادگی ست ، زيبايم !
        من ز زيبایی ات نمی كاهم
        واژه ها را كه می سرايم من
        نقشی از چهره ات گشايم من
        ساده و پاك باش و معمولی
        گرد آتش بخوان بخوان كولی!
         
        محمدرضا ملکی - باتیس
        ۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۱:۱۳
        بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک
        ایمان اسماعیلی (راجی)
        پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۱۹:۲۳
        درود جناب ملکی
        بسبار هم عالی
        مانا باشید به مهر گرامی
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۴۹
        درود استاد گرامی
        زیبا سرودید
        م فریاد(محمدرضا زارع)
        جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۰:۰۶
        درود آقای ملکی عزیز خندانک
        زیبا و دلنشین خندانک خندانک خندانک

        ساده باشیم
        چه در باجه ی یک بانک
        چه در زیر درخت... (سهراب سپهری)

        شاد باشید خندانک
        زینب بویری (خزان)
        جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۰۲:۱۲
        سلام شاعرگرامی جناب ملکی عزیز
        عالی ودلنشین بود خندانک خندانک
        فروغ فرشیدفر
        جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ ۱۴:۲۱
        درو برشما جناب باتیس🌹
        ساده بود و دلنشین.
        🌹🌹🌹🌹
        مینا مرادی(ققنوس)
        شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ ۰۱:۲۱
        درود استاد بزرگوار
        زیبا سرودید
        مسعود میناآباد  مسعود م
        يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ۰۴:۵۰
        بسیار زیباست
        بسیار درود دوست گرامی
        ------------------------ خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0