سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    مادر

    شعری از

    فرخ لقا فتحی

    از دفتر دو بیتی های بانو فتحی نوع شعر دوبیتی

    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ ۰۵:۱۴ شماره ثبت ۸۱۵۶۸
      بازدید : ۳۳۳   |    نظرات : ۵

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    میوه یِ بهشتی است،مادر
    هدیه یِ رب العالمین است،مادر
    جایگاهش ،بهشت برین, است, مادر
    چه بخواهی ، چه نخواهی، این است ، مادر
    بانو فتحی
    فرخ لقا فتحی
    سحر ۲۲ بهمن
    سال ۹۸
    ساعت ۴ بامداد
     
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۰۴
    کوتاه و زیبا بود
    در وصف مادر خندانک خندانک خندانک
    شریف شریفیان
    شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۴:۳۱
    درود روز مادر مبارک
    خندانک خندانک خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴
    سلام
    درود بر شما ...
    -------------------------------- خندانک
    مسعود میناآباد  مسعود م
    يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ ۱۰:۲۸
    سلام :
    ولادت زهرای اطهر وروز مادر بر شما مبارک باد
    --------
    مادرم

    پرنده ی نگاه من نشسته در حوالی ات
    بهشت زیر پای آن نجابت شمالی ات

    چه عاشقانه خنده را به آسمان گره زدی
    بیا که رشک میبرم از این فراغبالی ات

    دلم گرفته مادرم کجاست روستای تو
    مرا ببر به خلوت همیشه سبز شالی ات

    به شوق دستچین تو تمشکهای باغ ما
    رسیده اند در تب عبور احتمالی ات

    به پای پاکی تو هیچ چشمه ای نمیرسد
    که رنگشان پریده در برابر زلالی ات

    هنوز همچو صبح های کودکی نشسته ام
    که چای را بنوشم از سماور ذغالی ات
    ...........
    بهشت زیر پای آن نجابت شمالی ات
    ----------------------------- خواننده ( سالار عقیلی)
    علی معصومی
    پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ ۱۲:۵۶
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0