سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      دیگر بس است...

      شعری از

      محمد قربانی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ۰۹:۳۰ شماره ثبت ۸۰۷۰۲
        بازدید : ۵۲۷   |    نظرات : ۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد قربانی

      گویا نکرده است نصیحت مجاب تان
      ما قصه گفته‌ایم و نبرده‌ست خواب تان
      خر داغ می‌کنند اثری از کباب نیست
      در سفره های پهن به دار العذاب تان
      افتاده‌ایم در دل چاهی پر از فریب
      پوسیده است از همه جایش طناب تان 
      همواره بین بدتر و بد بوده است اگر
      کردیم بر خلاف نظر انتخاب تان
      قانون جنگل است که تصویب می‌کنید
      طرح چپاول است به فصل الخطاب تان
      از ابتدای قصه پی دزدی آمده است
      یعنی کلاغ بوده از اول عقاب تان !!
      عمریست خم شدیم و سواری گرفته‌اید
      دیگر بس است بودن مان در رکاب تان
      واهیست هرچقدر افق رسم کرده‌اید
      با هیچکس نرفته به یک جوی، آب تان
      با وعده‌های قبلی تان گول خورده‌ایم
      دیگر نمی‌خوریم فریب سراب تان
      خیلی بعید نیست ببینید تک به تک
      کم کم رسیده وقت حساب و کتاب تان
      بی فایده‌ست قصه اصلاح و سال هاست 
      پیدا شده‌ست چهره ی پشت نقاب تان
      بیخود صدای "دبدبه" را در نیاورید‌
      دنیا نمی‌کند به پشیزی حساب تان...
      ۶
      اشتراک گذاری این شعر

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0