سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        خطابم تویی دست‌های صمیمی

        شعری از

        میم موسوی

        از دفتر شعرناب نوع شعر قطعه

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ۰۷:۱۷ شماره ثبت ۷۹۵۱۴
          بازدید : ۳۴۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر میم موسوی

        خطابم تویی دست‌های صمیمی
        چو گرمای دستان یار قدیمی
        خطابم تویی مهر و ماه جهانتاب 
        که وقف است ذهنت به افکار نایاب
        خطابم به توست ای که در اوج شک‌ها
        نیاورده‌ای کم به سختی دنیا
        خطابم به توست ای کسی که ز دانه
        به سینه بکاری امید جوانه
        خطابم تویی آنکه با آرزویی
        کنی جای جای زمین جستجویی
        خطابم تویی ای ز تو قایقی چند
        رساندند خود را به ساحل چه خرسند
        شده نقش تو پیش من نقش انسان
        ز بس که پُری تو از عشق و از امکان
        مرا می‌بری دوردستی که تنها
        کسی را ندیدم به جز تو در آنجا
        مرا می‌بَری تو در آن حس و حالی
        که دور از وجودت شود چون محالی
        تو بیدار گردانده‌ای در درونم
        همان حسّ زیبای بی‌وصف‌گونم
        بمان بیش و کم فصلی از این روایت
        بشو بخشی از تار و پودم چو عادت
        که خواهم شوم مثل تو گر دهد دست
        بگیرم صفاتت به خود بی کم و کسر
        مرا گشته‌ای خوش نمادی به هستی
        چو من آدمم پس تو دیگر که هستی!؟
        اردیبهشت ۱۳۹۸
        محمد موسوی
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۶:۲۸
        امید بخش و زیباست خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۰۹:۱۱
        خندانک خندانک
        درود برشما شاعر گرامی
        خندانک خندانک
        شعله(مریم.هزارجریبی)
        چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ۲۲:۱۸
        درود شاعر گرامی
        زیبا نگاشتید
        محمودرضا رافعی (رافع)
        پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۵۱
        سلام ، مضمون خوبی داشت ، بهره بردم خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0