سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      مرو

      شعری از

      محمد رضا نشایی مقدم

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۳ شماره ثبت ۶۸۱۱۰
        بازدید : ۶۶۸   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمد رضا نشایی مقدم
      آخرین اشعار ناب محمد رضا نشایی مقدم

      لطفا بیا و زودتر از پیش من مرو
      از فکر خواب مصلحت اندیش من مرو
      صراف چشم معتبرت دولتی که نیست
      ای ارز دیرپای کمابیش من مرو
      از احتکار معرفتت، حصر شد دلم
      نقاش ِدلخورِ دگراندیش ِ من مرو
      گر می روی ز مبدا دل زودتر بیا
      تا مانده است خاطر تشویش من مرو
      گفتی زمان فرقت ما دائمی که نیست 
      ای نابکار ِ سست ِ بداندیش من، مرو
      تا دست اعتذار من امروز بسته است
      با پای حیله از کف دلریش من مرو
      مستضعفانه با سرِ دارای من مباش
      مستکبرانه از دلِ درویش من مرو
      در مذهب نگاه تو من قاری غمم
      پس ای خط شکسته هم کیش من مرو.
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      نجمه طوسی (تینا)
      پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۱
      سلام و درود بر شما خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۱۸
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۰۰
      درود بر شما
      احسنت
      خداقوت
      زیبا ودلنشین بود
      موفق باشید. خندانک
      کبری یوسفی
      جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ۰۵:۲۳
      سلام ودرود برشما بزرگوار
      عاقبتت بخیر
      بسیار زیبا وقشنگ
      همیشه سر بلند پاینده باشید
      باخانواده آفرین
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0