سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      زندگی

      شعری از

      حسن خسروشیری (شباهنگ)

      از دفتر آفرینش نوع شعر رباعی

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۳۰ شماره ثبت ۶۸۱۰۸
        بازدید : ۹۱۴   |    نظرات : ۱۱

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حسن خسروشیری (شباهنگ)

      زندگی یک نفسی بیش نبود
      رخت هستی قفسی بیش نبود
      خمسه گفتا که روم سوی خدا
      آن خدا هم هوسی بیش نبود
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      کبری یوسفی
      پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۵:۴۹
      درود برشما بزرگوار
      خدا قوت
      زیباست خندانک خندانک
      نجمه طوسی (تینا)
      پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۰
      سلام و درود بر شما خندانک خندانک
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ۲۳:۱۷
      درود جناب شباهنگ
      خندانک خندانک خندانک
      حسن خسروشیری (شباهنگ)
      شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۱۴
      درود بر اساتید بزرگوار
      سپاس از نگاه پر مهر شما

      پرسش در چرایی برگزیدن :

      " آن خدا هم " یا " رفتم امّا " ؟

      اگر شما بودید انتخابتان چه بود ؟
      علی اسماعیلی
      علی اسماعیلی
      يکشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۷ ۰۸:۴۷
      سلام
      بدون شک "رفتم اما"
      ارسال پاسخ
      عارف افشاری  (جاوید الف)
      شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۱۶
      خندانک
      فاطمه گودرزی
      دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۷:۵۶
      خندانک خندانک خندانک
      الیاس محمودی نیا
      پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ۰۱:۰۰
      بسیار زیبا خندانک خندانک
      سعید فلاحی
      سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۳۸
      درود
      پاینده باشید خندانک
      مجید شیاسی  مجید
      جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۵۸
      سلام بسیارزیبا و پرمفهوم درود برشما
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0