سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        ای ساربان....

        شعری از

        ابوالحسن انصاری (الف رها)

        از دفتر ابوالحسن انصاری (الف.رها) 1 نوع شعر مثنوی

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ ۱۶:۴۵ شماره ثبت ۶۷۶۱۷
          بازدید : ۶۵۳   |    نظرات : ۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب ابوالحسن انصاری (الف رها)

        منظومه ای در ذکر مصیبت امام حسین
        .
         ای ساربان بمان که رسیدیم کوی دوست
          ای خسته جان بدان که همین وعده گاه اوست
         ای دوستان بدانید فر مان رسیده است
         ای یاوران دستور جانان رسیده است
         ای کاروان شتاب نکن  مرگ ما رسید
         ای ساربا ن  موقع عهد وفا رسید
        پیداست سیر راه به پایان رسیده است
        ای خاک هوش دار که مهمان رسیده است
        ای ساربان نرو نرو اینجاست کربلا
        ای کاروان نگاه کن اینجاست نینوا
        ای چشم گریه سرکن اینجا ی گور ماست
        ای نای ناله سرکن اینجا قبور ماست...

        تردیدتان زچیست به پایان رسیده ایم
        تشویشتان زکیست به جا نان رسیده ایم
         
        .
        ۱۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0