سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        گرگ های آدم نما

        شعری از

        ابوالقاسم کریمی

        از دفتر دفتر اشعار ابوالقاسم کریمی نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۶۷۵۹۲
          بازدید : ۵۸۰   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        نام ترانه:گرگ های آدم نما

        رها شدم تو جنگلی که اسم اون زمینه
        هر جا نگا میکنم گرگی توی کمینه
        نبض زمین تو دست گرگای آدم نماس
        بغضی که تو گلومه نفرت من از اونهاس
        گرگای آدم نما خدای جنگ و خونن
        خدان ، ولی اسیر وسوسه و جنونن
        سلولای مغز ما تیر تفگ اونهاس
        زیر پوتین اونها جون ِ من و تو و ماس
        روح کتاب تاریخ راه غم و جنونه
        که مثل قلب سنگی دساش به رنگ خونه
        راهی برای نجات از این جهنم میخوام
        فقط یه دوست همدم فقط یه آدم میخوام
        شماهایی که دارین ترانمو میخونین
        برین دوبار کتاب « ریشه ها»رو بخونین
        وقتی شب ابری رو من و تو می پرستیم
        مثل خاریم که توی چشم بهار نشستیم
         
        شاعر:ابوالقاسم کریمی (فرزندزمین)
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        همایون طهماسبی (شوکران)
        پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۵۰
        درود و صد درود
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالقاسم کریمی
        شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
        سپاسگزارم خندانک خندانک خندانک خندانک
        سمانه باقرزاده
        شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ۱۵:۴۷
        سلام
        موفق باشيد
        خندانک
        ابوالقاسم کریمی
        يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ۱۸:۰۲
        سپاسگزارم خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0