سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    جهش

    شعری از

    سیده نسترن طالب زاده

    از دفتر "مِرلــــــــــــــــــــــوهای کاغذی" نوع شعر سپید

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ۱۰:۳۸ شماره ثبت ۶۷۲۹۳
      بازدید : ۱۵۰۹   |    نظرات : ۰

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

    درختچه های قطبی که بیدار شوند
    درختچه های تاراج فصل سایا
    استشهاد جنگل خونی گریخته از واقعه ی سنگ،
    به مکعبهای سبز خواهد ریخت
    به برشی از فصول هوازی بی_اعشار
    درختچه های گشن نقره که بخوانند
    گیاهان حجب منجمد گریستن
    به اکتاوهای حجم خواهند آویخت
    و تمایل فنجانهای طلایی زندگی
    از لهجه ی شیرها سرمست..
    و عشق،، شبیخونی جاریست..
    در جهش ناگهانی زیباترین اسب
    و بادبانهای دماغه ی سپیده دمان شیفته
    و عشق،،، 
    تاوان رانش کلاغان زبردست لایه های مردابیست

    عشق، این شبیخون جاری
    به حاشیه های نرفته
    به عریانی لبخنده های آوندگاه کائوچو..

     درختچه های قطبی که بیمار شوند
    به نقوش اسرارآمیز ابریشم و فرش
    و آیینه های قرنهای منحنی فلز
    باران خواهد آمد
    باران، امپراطوری از رنگهای جشن  هرساله ی ماست
    درختچه های شهر که بیدار شوند
    آب،
    نمکهای عناصر موسوم خاک را به اقیانوسهای بینام
    خواهد ریخت
    یک پیراهن میخک زرد
    یک شال حریر موج
    کفشهای یخ
    و ماءالشعیر مرکبات موسمی کوهپایه ها
    ، کافیست
    در انتشاری از شیهه های شیشه ای بم
    و درختچه های قطبی که...
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0