سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نمی بخشم تورا هرگز

    شعری از

    اصغراروجی(غریب)

    از دفتر غزلیات نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۲۲:۵۸ شماره ثبت ۶۷۱۰۴
      بازدید : ۱۰۲۵   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه

    نمی بخشم توراهرگزپریشان کرده ای حالم
    مراغرق غمم کردی شکسته شدپروبالم                                                           
     
    چه بی رحمانه خشکاندی هزاران ارزویم را
    بهارازباغ دل رفت وخزان کردی همه سالم
     
    همیشه اشگ می ریزم درون خلوت تلخم
    اگرچه با دل خونم   به توهمواره می بالم
     
    تمام شعرهای من پراز اندوه وباران است
    دلم همواره سوزان وبه ظاهرشادوخوشحالم
     
    مپرس از حال غمگینم اسیرم در دل غمها
    پرازبغضم که می گریم پرازدردم که می نالم
     
    غریبم دردل مرداب ولبریزازغم وبیتاب
    همیشه می خورم افسوس بر احوال و اقبالم
    ۳
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    زهرا حکیمی بافقی (الهه ی احساس)
    يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۳
    تمام شعرهای من پراز اندوه وباران است
    دلم همواره سوزان وبه ظاهرشادوخوشحالم

    درود خندانک

    آوای دلتان شاد خندانک

    بسیار زیبا سرودید خندانک
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۱۵
    درود استاد عزیز
    بسیار زیبا و دلنشین بود خندانک خندانک خندانک
    سمانه باقرزاده
    يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۲۵
    سلام
    به دل نشست
    موفق باشيد
    خندانک
    امیررضا خانلاری (وکیل الشعرا)
    دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۰۰:۳۹
    بسیار زیبا و جذاب بود
    مسعود بذرکار
    دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۴۷
    زیباو دلنشین شاعر بزرگوار
    جناب آقای اروجی
    به دلم نشست چند بار خواندم
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۹
    شاعر بزرگوار
    جناب اروجی عزیز
    با سپاس از آفرینش این غزل ناب و عاشقانه
    تحسین برانگیز است
    متشکرم

    مپرس از حال غمگینم اسیرم در دل غمها
    پرازبغضم که می گریم پرازدردم که می نالم
    سلام
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0