سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        چشمها

        شعری از

        سیده نسترن طالب زاده

        از دفتر "در محاق ئیل" نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۲۰ شماره ثبت ۶۷۱۰۱
          بازدید : ۹۵۲   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده

         

        ظهور آه
        میان دو تصویر،
        ، و انسان از همین نقطه آغاز میشود

        آنگاه که  به لهجه ی کلمه می اندیشم
         و از  ارتماس شب ، به غایت پنجره خیره ام
         آن دم که رزمگاه دستان تو را مجادله نیست،
        در انزوای دماغه های  هوس
        ، تا خیمه های مقدس،
        در روایت آغوش قطبی خون
        که تو  را از جنگ  می گیرد،
        انسان  آغاز میشود

        و شمعدانهای گندمگون در خط مفتون افق،
        در شعف الماسهای صورتی آغاز میشوند
        و عشق، لاجرم از همین نقطه آغاز میشود
        و  زندگی از همین نقطه...

        میان  دو تصویر،
        سکوت توده ها خفته است
         و دریای سنگی شعر، در سیاهه ی باران
        آنگاه که سرزمینهای محض بیتابند
        در ترنم اشک،،
        آری، میان دو تصویر
        لمحه ای  از آبنوس نهفته است
        و خداوند درست از همین نقطه آغاز میشود...


         
        ۸
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0