سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      باغ ستاره

      شعری از

      رضا کزازی

      از دفتر گلهای سنگی نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۶۶۷۶۱
        بازدید : ۲۳۴   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر رضا کزازی
      آخرین اشعار ناب رضا کزازی

      روز غروب بی کسی من مثل پروانه بودم
      ‌که از حلول شمع عشق سرمست و مستانه بودم
       
      غصه برام بی معنی بود تو لحظه های هر نفس
      دلم میگفت مبارکه رهایی از تن قفس
       
      تو هدیه بودی از خدا که اومدی تو زندگیم
      مرهم شدی به زخم من زخم سکوت و خستگیم‌
       
      خوندی برام آواز عشق تا که دوباره زنده شم
      توی قمار زندگی با عشق تو برنده شم
       
      تو باغی از ستاره ای تو ظلمت تلخ شبام
      همون ترانه ای که من برای رویا هام میخوام
       
      میخوام نگهداری کنم از تو و احساس چشات
      نشه که روزی برسه خط بخورم از تو نگات
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ۰۲:۵۲
      خندانک
      درودبرشما خندانک
      زیبابود خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      رضا کزازی
      رضا کزازی
      جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۳۳
      درود گرامی
      ترانه زیبایی است خندانک خندانک خندانک
      رضا کزازی
      رضا کزازی
      جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      سمانه باقرزاده
      پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۰۶
      خندانک
      خندانک
      خندانک
      رضا کزازی
      رضا کزازی
      جمعه ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۲۶
      خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0