سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    غرق چشمات

    شعری از

    نرگس سلمانیان (نسیم سحری)

    از دفتر نسیم سحری نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۳۸ شماره ثبت ۶۶۶۴۱
      بازدید : ۵۹۸   |    نظرات : ۸

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر نرگس سلمانیان (نسیم سحری)
    آخرین اشعار ناب نرگس سلمانیان (نسیم سحری)

    من از روز اول که چشماتو دیدم 
    همه غصه هاتو به جونم خریدم 
     
    از اون روز اول شدم جون پناهت
    بیا باورم کن بشم تکیه گاهت 
     
    واسم عشقو جز تو نکرد هیشکی معنی
    اخه پیش چشمات دلم گیره یعنی
     
    منم بی قرارت چقد سخته دوری
    میخوام با تو باشم نمونده صبوری
     
    من عاشق ترینم بیا باورم کن 
    واسه من طلوعی تو عاشق ترم کن 
     
    شدم غرق چشمات نجاتم ندادی 
    تو چشمات میمیرم همینه آزادی 
     
     
    یه بغض گلوگیر نشسته تو چشمام 
    چکیدن رو عکسات شده اوج رویام
     
     
    #نسیم_سحـــــری
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۳۶
    درود بانو
    بسيار زيبا و دلنشين بود خندانک خندانک خندانک
    سمانه باقرزاده
    پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۴:۵۱
    خندانک
    خندانک
    خندانک
    نرگس سلمانیان  (نسیم سحری)
    نرگس سلمانیان (نسیم سحری)
    پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸
    مرسی جانا
    ارسال پاسخ
    امیر اصفهانی(دلقک)
    پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۱۱
    خندانک خندانک خندانک
    نرگس سلمانیان  (نسیم سحری)
    نرگس سلمانیان (نسیم سحری)
    پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۸
    عزیزی مهربان
    ارسال پاسخ
      مرتضی اربابی حکم ابادی (مسیح)
    پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۵۹
    خندانک خندانک خندانک
    آفرین
    خندانک خندانک خندانک
    زهرامیرزایی (ارنواز)
    شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    درود بر نرگس بانوی گل
    بسیار زیبا و عالی
    در پناه حق خندانک
    مجید خوش خلق سیما
    چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ۲۱:۳۳
    درود بی پایان خدمت استاد بانوی سرزمینم .. بسیار عاشقانه و زیبا .. سپاس ا ز آفرینش این اثر خندانک خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0