سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      چه کسی (2)

      شعری از

      بردیا امین افشار

      از دفتر گل سنگ نوع شعر چهار پاره

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ ۱۲:۲۵ شماره ثبت ۶۶۵۴۲
        بازدید : ۳۸۳   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر بردیا امین افشار
      آخرین اشعار ناب بردیا امین افشار

      چه کسی می بیند
      کودکان آواره را در دشت
      می نهد قدم بر هامون
      در میان دلها میزند گَشت ؟
       
      چه کسی می ریزد اشک
      بر ضجه های مهتاب در شب
      می کِشد از عمق جان فریاد
      می کَند قفل سکوت از لب
       
      چه کسی می کُند نوازش
      دست های خستۀ مرد پیر را
      نمی زند لبخند بر خصم
      نمی گوید تملق ، سلطان سیر را
       
      چه کسی دارد آرزو
      تا شود دنیا خرم و شاد
      بروید گل عشق در دل
      برود نفرت و درد از یاد
       
      چه کسی می کارد
      گل سرخ در حیاط خانه
      بر می چیند دام
      می پاشد بر پرندگان دانه
       
      چه کسی می گوید شعر
      می زند برای آزادی ساز
      می جنگد با سکوت
      می خواند برای رهائی آواز ؟
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ۱۵:۰۳
      خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ۲۱:۴۴
      درود بزرگوار
      بسيار زيبا و مبين مشكلات جامعه بود خندانک خندانک خندانک
      نیره ناصری نسب
      شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ۰۹:۱۳
      درود بر شما بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      فرشید افکاری
      يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ۰۶:۳۴
      درود بزرگوار بسیار عالی و زیبا سروده اید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0