سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      نباشی

      شعری از

      نوید نیکفرجام (آزاد مرد عاشق)

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ۱۷:۵۱ شماره ثبت ۶۶۳۲۶
        بازدید : ۲۰۶   |    نظرات : ۴

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر نوید نیکفرجام (آزاد مرد عاشق)
      آخرین اشعار ناب نوید نیکفرجام (آزاد مرد عاشق)

      تو این دلم کسی نیست
      به فکر تو نشستم
      با تو و خاطراتت
      به آسونی شکستم
      شکستمو نشستم
      دل به دل تو بستم
      به تو و اون قشنگیات
      به آسونی پیوستم
      میدونی که برای من
      سخته ازم جدا شی
      گم میشمو میسوزم
      اگه پیشم نباشی
      اگه پیشم نباشی
      دنیا برام زندونه
      بدم میاد از عشقی
      که تو دلت پنهونه
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ۲۰:۴۶
      به شعر ناب خوش آمدید خندانک خندانک خندانک
      اختر مراد
      يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ۱۴:۴۴
      خندانک
       موسی عباسی مقدم
      يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ ۱۵:۲۸
      درود بزرگوار زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      نوید نیکفرجام (آزاد مرد عاشق)
      نوید نیکفرجام (آزاد مرد عاشق)
      دوشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۷ ۰۹:۳۲
      ممنونم
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0