سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        دل تنگی ها

        شعری از

        هستی

        از دفتر دلنوشته نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ ۲۳:۴۸ شماره ثبت ۶۶۱۰۶
          بازدید : ۴۶۳   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر هستی

        گفتی سلام 
        گفتی دلم تنگه برات
        گفتی خوبی جونم فدات  
        گفتی آغوش می شم  برات

        گفتم سلام
        خواستم بگم ، دلم شده تنگ برات
        ولی یهو 
        یادم افتاد اشک چشام 
        تا خود صبح اشک ریختنام
        گفتم برو  مگه دلی مونده برام 

        دل دادن ها دل کندن ها
        عادی شده برای ما 
        من پاکم و مثل گلم
        از هوس ها بی خبرم
        یه روز بشی عاشقمو ، یه روز بری بی خبرو  ول کنی بگی برو
        نه داداشم راهتو کج کن و برو
          من اونی نیستم که بخوای
        اینجوری نیستم که بخوای
        یه روز دلت تنگم بشه
        یه روز بشی بی خیال و بگی برو

        حس خوبت مال خودت
        بیخ ریش خود خودت
        اخلاق من گنده ولی دوست داشتنم واقعیه
        شاید بگم نمی خوامت
        درد منم یه چیزیه تو روحمه خستگی
        تو هم دیگه مثل همه

        گدای عشقت نمی شم
        دوست کسی هم نمی شم
        گفته بودم نمی خوامت
        نگفتی شاید محکه
        برای سنجیدنته
        عشق اگر واقعی بود
        با یه تشر رفتنی بود
         تصویر تو، تو خاطرم
        حک شده بود مثل یه  حس
        ولی خیال بود داداشم تو هم دیگه مثل همه...
        ====
        بدترین نوع زندگی 
        سرکوب دوست داشتن آدم هاست
        چون محکومی 
        محکوم به تنهایی 
        ۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        جمیله عجم(بانوی واژه ها)
        سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ۰۵:۱۶
        خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ۱۹:۵۴
        خندانک خندانک خندانک
        مرتضی سلیمی
        سه شنبه ۵ تير ۱۳۹۷ ۰۷:۳۳
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0