سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        آخرین معشوق یک بیوه

        شعری از

        حسین نامجو

        از دفتر مرد غریب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۱۲ شماره ثبت ۶۵۷۷۱
          بازدید : ۲۱۶   |    نظرات : ۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر حسین نامجو

        من یک بیوه ام
        طلاق گرفته از زندگی
        از عشق سابقم همین را بگویم که
        تقسیم می کرد تمام لذت هایش را با دیگران
        شادی هایی که می بخشید به اطرافیانمان
        اما شب که می آمد به خانه
        سهم من می شد تمام درد و غم و خستگی روز مرگی اش
        من یک بیوه ام
        یک بیوه عاشق
        که حرف از مرگ نشده ضربان قلبم زیاد می شود به نشانه اظهار عشق
        آری! من عاشق مرگ شده ام
        همچو یک زندانی در پی آزادی
        اما گه گاهی
        می شوم کلافه
        خسته
        دلتنگ
        برای روز دیدار
        برای روز دیدار با آخرین معشوق ام
        آخرین باری که آمد به خوابم
        دید اشتیاق مرا...
        حال دلم را خوش کرده ام
        که شاید از آن پس تقلایی کند به دیدارم
        دوریم از هم شبیه یک ماهی دور افتاده از آغوش دریا و نمیدانم او چقدر مشتاق است برای این دیدار اما من
        دیریست که زانوی غم بغل گرفته ام
        برای هم آغوشی با او...
        #حسین_نامجو
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۰۶
        خندانک خندانک خندانک
        سجادمیردادی(درویش)
        شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۴۹
        درود خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0