سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      ابرها کفاف دلتنگی ام را نمی دهند

      شعری از

      فرهاد آه مند

      از دفتر اسکرات دیوانه نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۰۰ شماره ثبت ۶۵۷۵۹
        بازدید : ۲۶۵   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر فرهاد آه مند

      و هر بار که نام تورا
      با حروف خیس
      کنار نام خودم می چینم
      به یاد می آورم
      که تو شعر نمی دانی.
      کلافه می شوم
      مگس سمجی را که
      تصور می کند 
      هنوز درون رگ های من خون جاری است،
      می گیرم
      بال هایش را می چینم
      و با بزاق دهان
      می چسبانم به کتف هایم
      و چتر را پنهان میکنم
      که مادرم نگوید با خودت ببر خیس می شوی
      از هواشناسی
      سراغ پر باران ترین نقطه جهان را می گیرم
      و پر می کشم.
      آن قدر زیر باران
      نامت را زمزمه میکنم
      تا تنم خیس می شود و گلویم خشک
      سرانجام
      تمام ابرها آب می شوند
      و هواشناسی می گوید:
      با عرض پوزش ابرها کفاف دلتنگی شمارا نمی دهند
      و طی بیست و چهار ساعت آینده
      هوا صاف و آفتابی ست.
      دلخور می شوم
      بال های خیس و سنگینم را می تکانم
      و عازم خانه می شوم.
      کمی بعد مادرم در را باز می کند
      از سرفه های عفونی ام می فهمد 
      باز با تو گلاویز بوده ام
      خودش را فحش می دهد
      و با استکانی آویشن
      وارد اتاق می شود
      اما من
      نگاهم روی مگس سمجی که
      به خونم تشنه است و بال ندارد
      خشک شده است.
       
      فرهاد آه مند
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۰۴
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      شاهزاده خانوم
      دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۷:۰۷
      🤓🤓
      واااای چقدر قشنگ بود خندانک خندانک خندانک
      خیلی باحال بود خندانک
      آفرین به این تخیل خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0