سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        شب قدر

        شعری از

        رعنا بهارلویی تخلص باغبان

        از دفتر غنچه های بهاری نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۳۵ شماره ثبت ۶۵۶۳۳
          بازدید : ۶۹۷   |    نظرات : ۰

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر رعنا بهارلویی تخلص باغبان
        آخرین اشعار ناب رعنا بهارلویی تخلص باغبان

        شب  قدر  است و  قرارِ  بندگی
        شب  قدر  و  گریه ی شرمند گی
        شب قدر است ؛ آمدم من پیشِ تو
        با  همه  پُرویی و آلو دگی.......
        من تو را گفتم که آدم می شوم 
        وای نیستم من بر آن آمادگی....
        روحِ من در بندِ شیطان است و نفس
        کو مرا آن بندگی جز بردگی ؟
        آنقدر بر سر زدم از دست خویش
        که چرا نَبوَد ؛ مرا دانندگی.......
        شبِ قدر ؛ کنجِ خانه ؛ رو به تو  
        هی بگویم ؛ از خود و از زندگی
        با سری افکنده ؛ دستان تهی.....
        اشک بارم ؛ از سرِ شرمندگی ....
        گر ببینی ؛ حال و رویِ زردِ من 
        این پریشان حالی و در ماندگی
        من که مخلوقِ توام دستم بگیر
        ای خدای سر به سر بخشندگی
        باغبان را کن ؛ اسیرِ دامِ خود.....
        این اسارت ؛ به ؛ زِ هر آزادگی.....
         
        ۹۷/۲/۳۰
         
         
        ۱۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0