سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      مِهرِ بی ثمر

      شعری از

      ابوالفضل صدری

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۶۵۵۶۴
        بازدید : ۳۲۱   |    نظرات : ۶

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر ابوالفضل صدری

      مِهرِ بی ثمر
      در عمقِ دلم مِهر تورا جا دادم              دل بر لبِ شیرینِ تو شیدا دادم
      بستم به دوعالم نگه خویش ببین                تا دل به نگاهِ توءِ بی تا دادم
      تا یک نظرم سمتِ نگاهت افتاد            دین و دلِ خود بهرِ تو یکجا دادم
      ایّامِ  شبــابم همه  را بی  منّــــت            از بهرِ تو ای  یار به  اهدا دادم
      هرچند که مِهرم به دلت جا نگرفت        جانـــــم به دو دستت به تمنّــا دادم
      با من تو جفا با دگران یار و وفا      صد حیف که این دل به تو بی جا دادم
      شاعر:ابوالفضل صدری
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عليرضا حكيم
      پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۱
      درودها بر شما جناب صدری
      زیبا بود
      اهدا کردم درست است نه اهدا دادن ولی هدیه می دهند
      اما اگر بگویید به یغما دادم بهتر است
      خندانک خندانک خندانک
      عباسعلی استکی(چشمه)
      پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۵۷
      درود بزرگوار
      زیبا بود خندانک خندانک خندانک
      صحبت  پارکی ( صُبی )
      پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۰۶:۰۶


      شاعر فرهمند
      جناب صدری عزیز
      با سپاس از آفرینش این غزل ناب که با مضامینی عاشقانه نظم یافته است
      متشکرم
      سلام
      ابوالفضل صدری
      ابوالفضل صدری
      پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
      با سلام. ممنون از الطاف شما دوست عزیزم. ممنون که وقت گذاشته و خواندید
      ارسال پاسخ
      فریبا غضنفری  (آرام)
      جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ۲۰:۲۴
      درودتان
      زیباست خندانک خندانک خندانک
      ابوالفضل صدری
      چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ۰۶:۴۹
      سپاس فراوان خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0