سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      رباعی

      شعری از

      محمدخان رخشانی فر

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۴۱ شماره ثبت ۶۴۷۸۸
        بازدید : ۳۹۰   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر محمدخان رخشانی فر
      آخرین اشعار ناب محمدخان رخشانی فر

      دمی با اهل بیت احمد هم نوا باش،،چو ذبیع الله به صفا و مروا باش
      خشتی دگر آر کعبه ای زدل سازیم،،وقت شکستنش به میدان کربلا باش
       
      باید خویش را زخویش برهانیم،،در بیابان پر از خار تن را بکشانیم
      روحی که مبتلاست به غیرالله،،زگفتن لا به دل اله را برویانیم
       
      ناله ام باد صباح را فنا کرد،،غم رفته را بار دگر بقا کرد
      نی ام رازی به وعده اش،،رازی ام بار دگر دلم با غم صفا کرد
       
      زنعره ام دنیا پر از فتنه شد،،کوه ها به آسمان چو پنبه شد
      قرار قیامت به جمعه روزی بود،،لیکن زآوازه یار ما به شنبه شد
       
      دوستی با خدارا گرفتم بجا،،میدانم که می ماند پابرجا
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۸:۰۷
      خندانک خندانک خندانک
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۰۰
      خندانک
      درودبرشما
      ماجورباشید ان شاالله خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      حمیدنوری(احمد)
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۴۳
      درود دوست گرامی خندانک خندانک
      شعر زیبایی را رقم زده ای خندانک خندانک
      دست مریزاد از این اثر زیبا و ارزشمند خندانک خندانک
      محمدخان رخشانی فر
      يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۵۵
      ممنون عزیزانم
      حرف دل زسر مسکینی زنم،،شور دگر به عشق زمینی زنم
      فارغیم زشور شیرین وفرهاد،،تلخی دوران را به شیرینی زنم

      عزیزانم این اشعارم رو با همه بیماری هایی که دارم میسرایم بدون هیچ پشتیبان و کمکی ):
      ســــــتوده
      ســــــتوده
      سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۱۶
      خندانک خندانک خندانک
      خوش آمدید
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0