سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        یار قاتل

        شعری از

        داودپورفرح آبادی

        از دفتر غزل نامه نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ۲۲:۰۸ شماره ثبت ۶۴۶۰۳
          بازدید : ۳۹۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر داودپورفرح آبادی

        هرجا که رفتم یاد او کنج دلم بود
        تاوان بی قابل شدن هم مشکلم بود
        عشقش برایم حسن خلقی جاودانه 
        دریا ی طوفانی من و او ساحلم بود 
        آرامشی در تارو پودم درد میشد 
        آگه نبودم ترس هایم حائلم بود 
        باهر کلامم نام او میشد پدیدار 
        عشقش خیالش خاطرش در منزلم بود 
        از یادگاری های او شعری نوشتم 
        آنهم برای رفع عشق باطلم بود 
        ای دوستان ای هم نشینانم بدانید 
        دل در فراقش مرد 
        💔عشقم💔
           قاتلم بود ...
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۲۱:۳۴
        درود بزرگوار
        عاشقانه و زیبا ست خندانک
        داودپورفرح آبادی
        داودپورفرح آبادی
        دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۳:۵۸
        سپاس گزارم خندانک
        ارسال پاسخ
        حمیدنوری(احمد)
        يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱
        درود دوست گرامی خندانک خندانک
        بسیارزیبا بود دست مریزاد خندانک خندانک
        داودپورفرح آبادی
        داودپورفرح آبادی
        دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ۱۴:۰۰
        سپاس گزارم از نگاه زیباتون خندانک خندانک
        ارسال پاسخ
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0