سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      ژیان

      شعری از

      محمد شمس باروق

      از دفتر فرا نو ترافیکی نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۹:۲۰ شماره ثبت ۶۴۵۵۳
        بازدید : ۷۲۶   |    نظرات : ۲

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      ژیانی دارم 
       
      با توجه سیستم تعلیق خود 
       
      هیچ وقت در چاخان گفتن
       
      چپ نمی کند 
       
      دروغ را با چنان مهارتی می راند 
       
      نمی فهمی چگونه از مقابل دوربین گم شد 
       
      در موتور ش روده های پی در پی 
       
      با پیچ های جاده چالوس سبقت می گیرند
       
      به تابلو های دروغ ممنوع ، 
       
      توجه نمی کند 
       
      در تعمیر گاهی گفت 
       
      به همراه پیکان مدل ۴۸جوانان گوجه ای
       
      کشور های اروپایی، افریقایی، آسیایی
       
      حتی اقیانوسیه ، سفر کرده 
       
      گفتم ژیان عزیز 
       
      لابد جغرافی را خوب بلدید
       
      بی‌درنگ گفت
       
      بله ، جغرا فی را می گویی
       
      ۳روز هم در اتوبان آنجا کورس گذاشتم
       
       
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      جمیله عجم(بانوی واژه ها)
      پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      خندانک
      م فریاد(محمدرضا زارع)
      پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ۱۰:۴۱
      درود بر شما آقای شمس گرامی خندانک
      خندانک خندانک خندانک
      ژیانتون رو با یه شاسی بلند عوض کنید تا دیر نشده خندانک
      شاد و تندرست باشید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0