سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 31 فروردين 1403
    11 شوال 1445
      Friday 19 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۳۱ فروردين

        دوستت دارم

        شعری از

        آرش میرزاوند

        از دفتر دخترم باران نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ۲۱:۰۱ شماره ثبت ۶۴۴۶۲
          بازدید : ۴۲۷   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر آرش میرزاوند
        آخرین اشعار ناب آرش میرزاوند

        می نویسم دوستت دارم ....
        اما انگار باید به همین اکتفا کنم !
        دیگر شعرم نمی آید.
        به گمانم
        اجاقِ واژه هایم کور شده است.
        مدام می نویسم!
        مدام خط خطی می کنم !
        ورق به ورق صفحات دفترم رامچاله می کنم
        و در سطلی بغلِ دستم می اندازم
        سطل زباله هایم  لبریزشده است
        سیلی از صفحات مچاله شده زیر پاهایم روان  است .
        اما
        چاه واژه هایم خشکیده
        هر چه از آن می کشم
        پر از خالیست.
        باز هم می نویسم
        "دوستت دارم "
        این بار به همین دوستت دارم ساده قناعت می کنم.
        یقین پیدا کرده ام که  "دوست داشتنت"
        خودش زیباترین غزلِ عاشقانه ایست
         که تا به حال سروده ام
        شاید سالهای نه چندان دور
        کتابی چاپ کنم
        که تمام صفحه هایش به این یک شعر خلاصه شود.
        "دوستت دارم و این یک غزل ساده نبود"

        #آرش_میرزاوند
         
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عليرضا حكيم
        يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ۱۸:۲۸
        خندانک خندانک خندانک
        حدیث ابراهیمی (سوگند)
        يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ۰۷:۵۸
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        غلامعلی همایونی (شمیم)
        يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ۱۳:۰۳
        سلام و عرض ادب جناب میرزاوند
        سپاس از اشتراک این اثر زیبا
        زنده باشید
        عزت زیاد
        ⚘⚘⚘
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0