سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شراب

    شعری از

    سمیر آبشار (هیمه)

    از دفتر غمگوشه نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ۲۱:۴۳ شماره ثبت ۶۴۳۹۴
      بازدید : ۶۶۶   |    نظرات : ۴

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سمیر آبشار (هیمه)

    با شرابی به رنگ خون شقایق مستم کن
    نیستم... با دم مسیحایی خود هستم کن

    اخت ندارم به تاریکی این شب تیره و تار
    با طلوع کرشمه چشمت .به نگاهی روزم کن

    فسرده ام به دورن این خاک سرد و مردابی
    توانا تویی،،،ازین زندان درونم  رهایم کن

    عفو کن این سراپا بنده گناه کار و خاطی را
    بخشنده تویی.با نسیم عطوفتت یادم کن

    دگر مرا با شهر پر رنگ و ریا کاری نیست
    گرفتار سکوتم.صدا زن مرا.فریادم کن

    درشهر رنگین کمانی ها.دچار طوفانم
    تو ای خداوندگار توانا بیا و آرامم کن

    رضایم به خشم تو حتی، اگر سزاوارم
    به مقام قضاوت نشین.بجزایت شادم کن

    زانو زده ام به درگاهت تو ای خوبترین
    ببین..به پایان رسیده ام.. بیا وآغازم کن

                                          از:سمیر آبشار 
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ۱۵:۴۳
    درود بزرگوار
    بسیار عالی بود خندانک
    سمیر آبشار   (هیمه)
    سمیر آبشار (هیمه)
    شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ۰۳:۵۹
    سلام و درود بزرگوار...
    نظر مثبت شما باعث خرسندی بنده شد...
    دست بوسم....🌷🌷🌷
    ارسال پاسخ
    صحبت  پارکی ( صُبی )
    چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ۱۸:۵۱

    شاعر فرزانه
    جناب سمیر آبشار
    با سپاس از آفرینش این اثر ارزشمند که با درایت و دانندگی هنگام الهام بر شاعر آنرا در قالب غزلی ناب با مضامینی عاشقانه به نظم کشیده.
    غزلی دلنشین که نشان از شاعری ست ژرف نگر که بر حجم وسیعی از واژگان امروزی اشراف و بر چگون به کار گیری آرایه ها در متن شعر تسلط و تجربه ای در خور تحسین دارد.
    متشکرم
    کسب فیض شد
    سلام
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0