سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        دار المجانین

        شعری از

        محمد کریمی(پویان)

        از دفتر عاشقانه های پویان نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ۲۰:۴۴ شماره ثبت ۶۴۲۴۵
          بازدید : ۳۱۳   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد کریمی(پویان)

        وقتی کنارم نیستی، لبخند غمگین میشود
        چشمم به غیر از تو به هر ، آیینه بدبین میشود
        در کوچه ای که آخرش ، آغوشِ تو آغاز شد
        وقتی نباشی کوچه ات ، دیواری از چین میشود
        تنها دلیل شعرِ من ، بر دفترم جاری شدی
        وقتی تو هستی شعرها ، بی وزن شیرین میشود
        گر دست هایم بی هوا ، بر موجِ گیسویت زند
        کفرش مخوان چون بینوا ، بی پرده بی دین میشود
        زین پس نبینی نشنوی ، در بیت هایم جز خودت
        شاعر که عاشق شد غزل  ، دارُ المَجانین میشود
        حافظ سُرود از جور تو ، سعدی نوشت از مِهر تو
        با من بگو ای نازنین ، حرفِ کدامین میشود؟
        قدری بخوان نامم به لب ، بشکن سکوت تلخ را  
        وقتی نباشی قلب من ، جامی سفالین میشود
         گم کرده بودم خویش را ، در چشم تو پویان شدم
        پیش از تو من کافر بُدَم ، عشق تو آیین میشود
        #محمد_کریمی_پویان
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ۲۰:۲۳
        درود گرامی
        شورانگیز و زیباست خندانک خندانک خندانک
        حمیدنوری(احمد)
        شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ۱۴:۲۵
        درودها دوست گرامی خندانک خندانک
        بسیار زیباست سروده ی شما خندانک خندانک
        دست مریزاد از این سروده ی زیبا خندانک خندانک خندانک
        حمید رفیعی راد (کوروش)
        شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ۱۷:۵۸
        درود خندانک خندانک
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ ۲۲:۰۶

        شاعر گرانمهر
        جناب محمد کریمی عزیز
        با سپاس از آفرینش این غزل ناب که با مضامینی عاشقانه نظم یافته است
        سلام
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0